Tutaj jesteś:
Kierowca jasiek_nh
Profil kierowcy jasiek_nh
PRZEBIEG
159
OBROTY
jasiek_nh
KR
24 lata za kółkiem
Kraków
Kraków
offline (ostatnio widziano 7 lat temu)
zarejestrowany od 16 lat i 15 dni
4591 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1369
4591 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1369
Jeździ:
Toyota MR2 emerka,
Citroen C5 Pluszak
Obecne auta (2)
Toyota MR2 emerka
Marka:
Toyota
Model:
MR2
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0 16V
Nazwa auta:
emerka
Przebieg:
205 000 km
Toyota MR2 z 1991 r. Silnik 2.0 bez turbo, 156 KM. Silnik umieszczony centralnie, napęd na tył, zero wspomagania, ABS, czyli prawdziwe sportowe auto - ostrożnie z gazem na zakrętach:) Dach typu targa, czyli prawie jak czasy Miami Vice... Odnowiony po Niemcu, który poszedł w kierunku wiejskiego tuningu. Naprawy blacharskie, dokupienie brakujących elementów, usunięcie rzeźby ze szpachli, nowa tapicerka skórzana (fotele, kierownica, boczki), nowe radio 2-din, nowy lakier (z palety Skody RS), przy okazji przeprowadzone konieczne naprawy. Felgi 17" borbet, zawieszenie gwintowane. Fajnie się jeździ - twardy, dobre prowadzenie, super dźwięk wydechu (robiony na zamówienie). Na co dzień dużo pozytywnych reakcji na ulicach. Na trasy za głośny i za ciasny - tylko do miasta :)
Citroen C5 Pluszak
Marka:
Citroen
Model:
C5
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 HDi
Nazwa auta:
Pluszak
Przebieg:
359 000 km
Moc silnika:
125 KM
Samochodem jeżdżę prawie 5 lat, w największym skrócie jest to francuska pluszowa kanapa.
Silnik 2.0 HDI, 5-biegowy manual
wgrany program podnoszący moc do ok. 125 KM
silnik w wersji bez FAP :)
17'' felgi (niestandardowe), opony 215/45, fulda
Wyposażenie:
ABS, ASR, ESP, klimatronic dwustrefowy, elektryczne lusterka i szyby, centralny zamek, 8 poduszek powietrznych, radio / CD ze sterowaniem przy kierownicy, wspomaganie kierownicy, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, zawieszenie Hydractive III.
W środku jest dość komfortowo - jest parę rzeczy, niby drobnych, które jednak decydują o tym, że jest wygodnie: fajne podłokietniki (takie jak w autosanie, ale naprawde fajna sprawa na trasie), dzięki którym wygodnie się siedzi z przodu, pełna regulacja foteli i kierownicy (manualna), dobre oświetlenie wnętrza, chłodzony schowek, z tyłu uchylany podłokietnik w sposób pozwalający na przewóz nart, sporo kieszeni i schowków, przyciemniane lusterko, joystick do kierowania radiem przy kierownicy.
Fajne jest to, że zawieszenie ma 3 poziomy wysokości plus całkowite obniżenie, przy czym w zależności od prędkości samo się obniża lub podwyższa przy wybojach. Zawieszenie samo dostosowuje się do obciążenia - samochód nigdy nie siedzi na tylnej osi z powodu obciążenia - prześwit utrzymywany jest na stałym poziomie a wszystkim sterują czujniki i komputer.
Do tej pory cytryna zwiedziła ze mną: Belgię, Holandię, Luksemburg, Niemcy, Pragę, Budapeszt, Rumunię, Słowację. Wielokrotnie podróżowała na linii Kraków - Warszawa.
Lata i kilometry lecą, ale ogólnie mogę powiedzieć że był to dobry zakup.
Silnik 2.0 HDI, 5-biegowy manual
wgrany program podnoszący moc do ok. 125 KM
silnik w wersji bez FAP :)
17'' felgi (niestandardowe), opony 215/45, fulda
Wyposażenie:
ABS, ASR, ESP, klimatronic dwustrefowy, elektryczne lusterka i szyby, centralny zamek, 8 poduszek powietrznych, radio / CD ze sterowaniem przy kierownicy, wspomaganie kierownicy, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, zawieszenie Hydractive III.
W środku jest dość komfortowo - jest parę rzeczy, niby drobnych, które jednak decydują o tym, że jest wygodnie: fajne podłokietniki (takie jak w autosanie, ale naprawde fajna sprawa na trasie), dzięki którym wygodnie się siedzi z przodu, pełna regulacja foteli i kierownicy (manualna), dobre oświetlenie wnętrza, chłodzony schowek, z tyłu uchylany podłokietnik w sposób pozwalający na przewóz nart, sporo kieszeni i schowków, przyciemniane lusterko, joystick do kierowania radiem przy kierownicy.
Fajne jest to, że zawieszenie ma 3 poziomy wysokości plus całkowite obniżenie, przy czym w zależności od prędkości samo się obniża lub podwyższa przy wybojach. Zawieszenie samo dostosowuje się do obciążenia - samochód nigdy nie siedzi na tylnej osi z powodu obciążenia - prześwit utrzymywany jest na stałym poziomie a wszystkim sterują czujniki i komputer.
Do tej pory cytryna zwiedziła ze mną: Belgię, Holandię, Luksemburg, Niemcy, Pragę, Budapeszt, Rumunię, Słowację. Wielokrotnie podróżowała na linii Kraków - Warszawa.
Lata i kilometry lecą, ale ogólnie mogę powiedzieć że był to dobry zakup.
Przyszłe auta (1)
Citroen C6
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 22.02.2010 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 287 |
| Liczba wystawionych ocen | 1369 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 12 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Mercedes, Citroen, Alfa Romeo
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: czerwony, srebrny, czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: jazz, rap
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Polska - Holandia, Polska - Rumunia
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: dookoła świata :)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: z Krakowa do Maroka
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: klimatyzacja, fotele, radio
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Mercedes Gullwing, Citroen SM
Kierowca jasiek_nh należy do 3 grup:
Znajomi (3)
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
47
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

