Tutaj jesteś:
Kierowca Kovalio
Profil kierowcy Kovalio
PRZEBIEG
496
OBROTY
Kovalio
WPR
23 lata za kółkiem
Nadarzyn
Nadarzyn
offline (ostatnio widziano 6 lat temu)
zarejestrowany od 16 lat, 2 miesięcy i 3 dni
7932 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1456
7932 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1456
Jeździ:
Suzuki Swift Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2,
Mitsubishi Galant V6 Avance Biały Miś
Wcześniej jeździł:
Suzuki Swift 1.3 GTi
taki jeden fan GTi
więcej »
Obecne auta (2)
Suzuki Swift Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2
Marka:
Suzuki
Model:
Swift
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.0 i
Nazwa auta:
Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2
Przebieg:
24 215 km
Moc silnika:
131 KM
Ponieważ buda w moim GTi z powodu korozji nie nadawała się już do dalszej naprawy trzeba było szukać nowej. I tak oto w moje ręce wpadł Swift 1.0 GLS mk4 OnAir Edition z otwieranym dachem do którego zostało przełożone dosłownie wszystko z GTi mk2 (poza maską, błotnikami i reflektorami).
Silnik:
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura płynu chłodniczego z alarmem
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka (zmieniony na grzybek SIMOTA)
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki drzwi + tylne i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
- komplet pouliretanów z Olkusza (Deuter)
- rozpórki dół przód i tył oraz przód góra
- wiele nowych elementów zawieszenia
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Silnik:
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura płynu chłodniczego z alarmem
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka (zmieniony na grzybek SIMOTA)
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki drzwi + tylne i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
- komplet pouliretanów z Olkusza (Deuter)
- rozpórki dół przód i tył oraz przód góra
- wiele nowych elementów zawieszenia
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Mitsubishi Galant V6 Avance Biały Miś
Marka:
Mitsubishi
Model:
Galant
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.5 24V
Nazwa auta:
V6 Avance Biały Miś
Przebieg:
313 528 km
Moc silnika:
160 KM
- filtr powietrza K&N dedykowany (wkładka)
- instalacja LPG (STAG 300-6 Plus, KME Gold, wtryski zielone Hana)
- felgi lato PDW 17" na oponach 225/45ZR17
- felgi zima Borbet Cs 16" pomalowane na kolor RAL6018 i oponki 205/55R16
- paskudna marmurowa okleina deski wymieniona na carbon - ogromna różnica :)
- nowe prekaty (katalizatory w kolektorach wydechowych)
- nowy metalowy katalizator sportowy Magnaflow
- nowy dedykowany tłumik Ulter Sport
- zawieszenie (sprężyny + amortyzatory) KYB
- wnętrze w większości już wymienione na skórzane - fotele elektrycznie regulowane i podgrzewane (dwustopniowo)
- rozpórka kielichów Mitsubishi z najmocniejszej wersji VR4
- kierownica świeżo obszyta miękką perforowaną czarną skórą
- stacja multimedialna GMS 6311 SMART z kamerą cofania GMS
- głośniki na przód Powerbass 2XL-60C
- głośniki na tył Focal Access 165CA
- wzmacniacz pod siedzeniem pasażera Cadence Momentum CSA 1000.4
- drzwi przednie i tylne wygłuszone matami STP Anticor S
- instalacja LPG (STAG 300-6 Plus, KME Gold, wtryski zielone Hana)
- felgi lato PDW 17" na oponach 225/45ZR17
- felgi zima Borbet Cs 16" pomalowane na kolor RAL6018 i oponki 205/55R16
- paskudna marmurowa okleina deski wymieniona na carbon - ogromna różnica :)
- nowe prekaty (katalizatory w kolektorach wydechowych)
- nowy metalowy katalizator sportowy Magnaflow
- nowy dedykowany tłumik Ulter Sport
- zawieszenie (sprężyny + amortyzatory) KYB
- wnętrze w większości już wymienione na skórzane - fotele elektrycznie regulowane i podgrzewane (dwustopniowo)
- rozpórka kielichów Mitsubishi z najmocniejszej wersji VR4
- kierownica świeżo obszyta miękką perforowaną czarną skórą
- stacja multimedialna GMS 6311 SMART z kamerą cofania GMS
- głośniki na przód Powerbass 2XL-60C
- głośniki na tył Focal Access 165CA
- wzmacniacz pod siedzeniem pasażera Cadence Momentum CSA 1000.4
- drzwi przednie i tylne wygłuszone matami STP Anticor S
Byłe auta (1)
Suzuki Swift 1.3 GTi
Marka:
Suzuki
Model:
Swift
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 GTi
Nazwa auta:
1.3 GTi
Przebieg:
317 214 km
Moc silnika:
131 KM
Buda sprzedana na złom. Cała mechanika w nowej budzie więc wypadało założyć temat o nowym samochodzie.
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz ciśnienie paliwa
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz ciśnienie paliwa
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Blog kierowcy (25)
Dotyczy: Suzuki Swift 1.3 GTi
Dodano: 11 lat temu, przez
Kovalio
Niestety sól na naszych drogach jest bezlitosna i tak po prawie równo 9 latach w moim posiadaniu (od 25 lipca 2005) pora zabrać się za przełożenie wszystkiego co do tej pory zostało zrobione ...
8
komentarzy
Dotyczy: Suzuki Swift 1.3 GTi
Dodano: 12 lat temu, przez
Kovalio
W ostatnich dniach jakoś dziwnie krzywo mi się się siedziało gdy po Mitsubishi wsiadałem do Swifta - wczoraj się okazało dlaczego.
Otóż nie wiem jakim cudem pękł aluminiowy stelaż ...
13
komentarzy
Dotyczy: Suzuki Swift 1.3 GTi
Dodano: 12 lat temu, przez
Kovalio
Dziś Swift dostał tytuł niepohamowanego. Już wyjaśniam o co chodzi.
Jadę sobie do pracy, wyprzedzam wlekące się lewym pasem Porsche Panamera GTS i wracam na lewy pas. Nagle widzę w ...
11
komentarzy
Dotyczy: Suzuki Swift 1.3 GTi
Dodano: 12 lat temu, przez
Kovalio
Swifcik ma już 23 lata i niestety nasze hojnie obsypywane solą drogi mu nie służą. Wielokrotne wizyty u blacharza pomagały uratować to co się dało uratować - na rpzestrzeni lat były to:
- ...
12
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
Kovalio
Misiek chyba bardzo nie lubi roztopów.
Tam gdzie go wczoraj postawiłem na śniegu dziś pod spodem była juz tylko trawa.
Przejechałem kawałek (jakieś 300m) i po chwili mi się pokazała ...
13
komentarzy
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 27.12.2009 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 490 |
| Liczba wystawionych ocen | 1456 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 25 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Suzuki
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: czerwony
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: rock
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Warszawa-Vodice (Chorwacja) - 1500km
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: 20 godzin Warszawa-Vodice
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Norwegia
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: silnik :]
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Audi RS4 lub RS6 kombi
Kierowca Kovalio należy do 4 grup:
Znajomi (4)
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
42
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
