Tutaj jesteś:
Kierowca Damze
Profil kierowcy Damze
PRZEBIEG
54
OBROTY
Damze
ZK
17 lat za kółkiem
Koszalin
Koszalin
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 16 lat i 4 miesięcy
5035 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1064
5035 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1064
Jeździ:
Toyota Supra MKIII
Wcześniej jeździł:
BMW Seria 3 328 Sport,
Volkswagen Passat G60 Syncro,
Volkswagen Golf GTI 16v (VR6),
Volkswagen Passat VR6
Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren.
więcej »
Obecne auta (1)
Toyota Supra MKIII
Marka:
Toyota
Model:
Supra
Generacja:
III
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
3.0 Turbo
Nazwa auta:
MKIII
Przebieg:
192 000 km
Moc silnika:
300 KM
MODEL: Toyota Supra MK3 MA70 Targa 1991r.
SILNIK:
- 7MGTE
- CT 26 turbo seryjne
- Kocyk turbo
- BLITZ filtr oleju
- Silver Project poduszki silnika
- MISHIMOTO chłodnica wody
- MISHIMOTO wiatraki chłodnicy
- Silikonowe łączniki, kolanka a'la Samco
- Silikonowe wężyki ciśnienia
UKLAD DOLOTOWY:
- BLITZ SUS Power
- BLITZ Venturi Drive SS BOV
- MBC Turbosmart (dołądowanie 0.8 bar)
UKLAD WYDECHOWY:
- Japspeed kolanko, downpipe, cat-back 3'
ELEKTRONIKA:
- DEFI Advance RS by Nippon Seiki 52mm wskazniki doładowania, egt, temperatury oleju
- DEFI Advance Control Unit komputer sterujący wskaźnikami + pilocik
- BLITZ Dual Turbo Timer (niezałożony)
- HKS PFC F-CON + HKS FCD komputer typu "piggy back" z 9 mapami + odcięcie paliwa
UKLAD NAPĘDOWY:
- seria
ZAWIESZENIE:
- BC Racing Type RS z regulacją twardości wysokości itp.
- Weichers rozpórka przedniego zawieszenia
- GT4-Racing poliuretany całego zawieszenia
UKLAD HAMULCOWY:
- Blackdiamond Grooved 12 tarcze hamulcowe
- HEL stalowy oplot
- EBC Yellow Stuff klocki hamulcowe
BODY-KIT:
- Lampy Kouki z wersji JDM (czekają na założenie)
ŚRODEK:
- TRD gałka zmiany biegów z duraconu
- Alpine CDE 173-BT radio CD, USB itp.
KOŁA:
- BBS RS 17' 254 z Toyoty Supry, dołożone ranty na przód 2' tył 3'
- Krótkie śruby centralne (custom) do BBS
- Czerwono złote dekle BBS
- Weds Sport RS-5 17' "zimówki"
MOC:
- po zmianie układu wydechowego było 260 koni
- po zwiekszeniu doładowania moc nie mierzona
SILNIK:
- 7MGTE
- CT 26 turbo seryjne
- Kocyk turbo
- BLITZ filtr oleju
- Silver Project poduszki silnika
- MISHIMOTO chłodnica wody
- MISHIMOTO wiatraki chłodnicy
- Silikonowe łączniki, kolanka a'la Samco
- Silikonowe wężyki ciśnienia
UKLAD DOLOTOWY:
- BLITZ SUS Power
- BLITZ Venturi Drive SS BOV
- MBC Turbosmart (dołądowanie 0.8 bar)
UKLAD WYDECHOWY:
- Japspeed kolanko, downpipe, cat-back 3'
ELEKTRONIKA:
- DEFI Advance RS by Nippon Seiki 52mm wskazniki doładowania, egt, temperatury oleju
- DEFI Advance Control Unit komputer sterujący wskaźnikami + pilocik
- BLITZ Dual Turbo Timer (niezałożony)
- HKS PFC F-CON + HKS FCD komputer typu "piggy back" z 9 mapami + odcięcie paliwa
UKLAD NAPĘDOWY:
- seria
ZAWIESZENIE:
- BC Racing Type RS z regulacją twardości wysokości itp.
- Weichers rozpórka przedniego zawieszenia
- GT4-Racing poliuretany całego zawieszenia
UKLAD HAMULCOWY:
- Blackdiamond Grooved 12 tarcze hamulcowe
- HEL stalowy oplot
- EBC Yellow Stuff klocki hamulcowe
BODY-KIT:
- Lampy Kouki z wersji JDM (czekają na założenie)
ŚRODEK:
- TRD gałka zmiany biegów z duraconu
- Alpine CDE 173-BT radio CD, USB itp.
KOŁA:
- BBS RS 17' 254 z Toyoty Supry, dołożone ranty na przód 2' tył 3'
- Krótkie śruby centralne (custom) do BBS
- Czerwono złote dekle BBS
- Weds Sport RS-5 17' "zimówki"
MOC:
- po zmianie układu wydechowego było 260 koni
- po zwiekszeniu doładowania moc nie mierzona
Byłe auta (4)
BMW Seria 3 328 Sport
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
328 i
Nazwa auta:
328 Sport
Przebieg:
200 651 km
BMW E36 328i 1997r.
Tuning
- Uklad dolotowy wlasnej koncepcji
- Filtr stozkowy ITG (gabkowy)
- Rozporka firmy STAFFA (na zamowienie)
Wnętrze
- Skórzane wnetrze z wersji M3 (Vadery)
Zawieszenie
- Gwintowane zawieszenie z mozliwoscia regulacji firmy VOGTLAND
Koła
- BBS RC 17'
- TOYO Proxes T1 Sport 215/45 przód 235/40 tyl
Uklad Hamulcowy
- Tarcze + Klocki ZIMMERMANN Sport(nawiercane)
Autko jest super, przesiadka z przednionapedowego auta na tyl jest poprostu MEGA. :) Uwielbiam te auto.
Tuning
- Uklad dolotowy wlasnej koncepcji
- Filtr stozkowy ITG (gabkowy)
- Rozporka firmy STAFFA (na zamowienie)
Wnętrze
- Skórzane wnetrze z wersji M3 (Vadery)
Zawieszenie
- Gwintowane zawieszenie z mozliwoscia regulacji firmy VOGTLAND
Koła
- BBS RC 17'
- TOYO Proxes T1 Sport 215/45 przód 235/40 tyl
Uklad Hamulcowy
- Tarcze + Klocki ZIMMERMANN Sport(nawiercane)
Autko jest super, przesiadka z przednionapedowego auta na tyl jest poprostu MEGA. :) Uwielbiam te auto.
Volkswagen Passat G60 Syncro
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B3
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.8 G60 Syncro
Nazwa auta:
G60 Syncro
Przebieg:
256 400 km
Moc silnika:
160 KM
Kolejny Passat w mojej stajni tym razem pospolite R4
Volkswagen Passat GT G60 Syncro, zakupiony w Polsce.
Tuning
- Gábkowa wkladka PIPERCROSS
- Wywalony tłumik "patelnia", wstawione zostało kolanko
Silnik
- 1.8 8v G60(PG)
- Krótka skrzynia biegów z Golfa III 1.8 (brak syncro i to jest najwiekszy ból, przerobiony na przednia os)
Nadwozie
- Wersja Variant, GT z manualną skrzynią biegów,
- Projektory Hella Black ,
- Tylne lampy Hella dymione od wersji Arriva,
- Emblematy Wolfsburg Edition w miejsca kierunków,
- Koła BBS RM 15' [8'5 przód, 9' tył]
- Opony Toyo T1S 195/45/15 (przód,tył)
Wnętrze
- ABS
- Czarne skóry
- El. lusterka
- El. szyby
- Komputer pokładowy MFA
- Fabryczny centralny zamek
- Climatronik
Zawieszenie
- Gwintowane od MTS-Technik (pod wersje syncro, tyl na wielowachaczu)
Volkswagen Passat GT G60 Syncro, zakupiony w Polsce.
Tuning
- Gábkowa wkladka PIPERCROSS
- Wywalony tłumik "patelnia", wstawione zostało kolanko
Silnik
- 1.8 8v G60(PG)
- Krótka skrzynia biegów z Golfa III 1.8 (brak syncro i to jest najwiekszy ból, przerobiony na przednia os)
Nadwozie
- Wersja Variant, GT z manualną skrzynią biegów,
- Projektory Hella Black ,
- Tylne lampy Hella dymione od wersji Arriva,
- Emblematy Wolfsburg Edition w miejsca kierunków,
- Koła BBS RM 15' [8'5 przód, 9' tył]
- Opony Toyo T1S 195/45/15 (przód,tył)
Wnętrze
- ABS
- Czarne skóry
- El. lusterka
- El. szyby
- Komputer pokładowy MFA
- Fabryczny centralny zamek
- Climatronik
Zawieszenie
- Gwintowane od MTS-Technik (pod wersje syncro, tyl na wielowachaczu)
Volkswagen Golf GTI 16v (VR6)
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 GTI
Nazwa auta:
GTI 16v (VR6)
Przebieg:
189 000 km
Moc silnika:
174 KM
Volkswagen Golf II GTI 8v (teraz VR6 + dodatki 16v)
Tuning
- usuniety akumulator,znajduje sie w bagażniku
- power rohr
- rozwiercona i polerowana przepustnica
- rozwiercony kolektor ssacy
- kolektor 6:2:1 wyjscie 2,5 cala TA Technix
- rura 2,5 cala przelot
- patelnia 2,35 cala
- rura 2,35 cala przelot
- brak katalizatora
- rozporka Wiechers'a
Silnik
(AAA) VR6 2.8
Wnętrze
- oryginalne wnętrze GTI
- pasy szelkowe SPARCO
- gałka vw motorsport
- elektryka szyb
- dziura w dachu
- wspomaganie
Zawieszenie
- gwint TA Technix
- tarcze ATM Mikoda GT Series
- klocki EBC Green Stuff + EBC BF Race 307+ (tył,przód)
- przewody hamulcowe w oplocie stalowym
- ABS i EDS
Koła
- BBS RS 16'
- opony Toyo PROXES T1-R 195/40/16
Tuning
- usuniety akumulator,znajduje sie w bagażniku
- power rohr
- rozwiercona i polerowana przepustnica
- rozwiercony kolektor ssacy
- kolektor 6:2:1 wyjscie 2,5 cala TA Technix
- rura 2,5 cala przelot
- patelnia 2,35 cala
- rura 2,35 cala przelot
- brak katalizatora
- rozporka Wiechers'a
Silnik
(AAA) VR6 2.8
Wnętrze
- oryginalne wnętrze GTI
- pasy szelkowe SPARCO
- gałka vw motorsport
- elektryka szyb
- dziura w dachu
- wspomaganie
Zawieszenie
- gwint TA Technix
- tarcze ATM Mikoda GT Series
- klocki EBC Green Stuff + EBC BF Race 307+ (tył,przód)
- przewody hamulcowe w oplocie stalowym
- ABS i EDS
Koła
- BBS RS 16'
- opony Toyo PROXES T1-R 195/40/16
Volkswagen Passat VR6
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B3
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.8 VR6
Nazwa auta:
VR6
Przebieg:
217 098 km
Moc silnika:
174 KM
Volkswagen Passat GT, zakupiony w Polsce. Wcześniej sprowadzony z Niemiec.
Tuning
- Filtr stożkowy SIMOTA
- dolot własnego pomysłu
- Wywalony tłumik "patelnia", wstawione zostało kolanko
Silnik
- VR6 (AAA)
Nadwozie
- Wersja Variant, GT z manualną skrzynią biegów,
- Projektory Hella US,
- Tylne lampy Hella dymione od wersji Arriva,
- Emblematy Wolfsburg Edition w miejsca kierunków,
- Koła BBS RS 077 16x8 [8' przód, 10' tył] (w trakcie wymiany rantow i odświeżania),
- Dystanse zmieniające rozstaw śrub z 5x100 na 5x112,
..i jeszcze pare frykasów sie wsadzi w swoim czasie :):):)
Wnętrze
- ABS
- 2x poduszka powietrzna
- Materiałowa tapiscerka, szara nietypowa (zastąpiona będzie skórzaną tapicerką koloru szarego)
- Klimatyzacja
- El. lusterka
- El. szyby (w trakcie montowania)
- Komputer pokładowy MFA
- Fabryczny centralny zamek
Zawieszenie
- Gwintowane od TA-Technix
Tuning
- Filtr stożkowy SIMOTA
- dolot własnego pomysłu
- Wywalony tłumik "patelnia", wstawione zostało kolanko
Silnik
- VR6 (AAA)
Nadwozie
- Wersja Variant, GT z manualną skrzynią biegów,
- Projektory Hella US,
- Tylne lampy Hella dymione od wersji Arriva,
- Emblematy Wolfsburg Edition w miejsca kierunków,
- Koła BBS RS 077 16x8 [8' przód, 10' tył] (w trakcie wymiany rantow i odświeżania),
- Dystanse zmieniające rozstaw śrub z 5x100 na 5x112,
..i jeszcze pare frykasów sie wsadzi w swoim czasie :):):)
Wnętrze
- ABS
- 2x poduszka powietrzna
- Materiałowa tapiscerka, szara nietypowa (zastąpiona będzie skórzaną tapicerką koloru szarego)
- Klimatyzacja
- El. lusterka
- El. szyby (w trakcie montowania)
- Komputer pokładowy MFA
- Fabryczny centralny zamek
Zawieszenie
- Gwintowane od TA-Technix
Blog kierowcy (2)
Dotyczy: Volkswagen Passat VR6
Dodano: 16 lat temu, przez
Damze
3
komentarze
Dotyczy: Volkswagen Passat VR6
Dodano: 16 lat temu, przez
Damze
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 02.11.2009 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 43 |
| Liczba wystawionych ocen | 1064 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 2 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 4 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Volkswagen
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Tornado Rot
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: R&B, Rap
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: 1800
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: 4500
-
Podróż marzeń autem:
Odp: przejechać europe jakimś kultowym autkiem
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: wygodna pozycja fotelu kierowcy :P
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Volkswagen Golf I GTI
Kierowca Damze należy do 3 grup:
Znajomi (3)
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
