Tutaj jesteś: Kierowca Cyziek







Prześlij sugestię
Profil kierowcy Cyziek
PRZEBIEG
0
OBROTY
0
ZST
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat, 8 miesięcy i 15 dni
1242 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0

Jeździ: Rover 200
Jestem posiadaczem Rovera 216 Si lux od prawie roku.
więcej »
Obecne auta (1)
Rover 200
Marka:
Rover
Model:
200
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 Si
Przebieg:
116 000 km
9
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Rover może znów swobodnie oddychać. Techniczne więzy z małżeństwa z Hondą zdjęte, jako motywacja wyczuwalny na plecach gorący oddech nowego partnera BMW. Uczucie swobody okresu przejściowego. Możliwości pokazania na co go znowu stać. Rezultat: mały, elegancki kompakt made in England. Nowa "dwusetka". Bardzo przyjemna, bardzo brytyjska. Testujemy pięciodrzwiowy Rover 216 Si Lux. Uwolnieni od balastu japońskiej jednolitości stylistycznej Brytyjczycy wyczarowali sympatyczne auto kompaktowe, które z tyłu jeszcze trochę przypomina Hondę Civic, ale z przodu nawiązuje już wyraźnie do wytwornego angielskiego stylu. Elegancka linia pokrywy silnika, pod tym charakterystyczna osłona chłodnicy. Do tego widoczność prawdziwie panoramiczna.

Harmonia charakteryzuje cały samochód. Wskaźniki za małą kierownicą skórzaną sprawiają jeszcze wrażenie niewyszukanych, ale konsola środkowa wykazuje juz zdecydowanie więcej rozmachu. Szkoda tylko, że tworzywa sztuczne (np. klamek drzwi) nawet od samego oglądania wydają się podrapane. Mimo to wyposażenie wnętrza jest ogólnie eleganckie. Niestety, za zagłówki tylnych siedzeń trzeba dopłacić.

Piękny "anglik" nie skąpi natomiast mocy. 111 KM mobilizuje z 1,6 l pojemności skokowej. O technicznym zaawansowaniu świadczą cztery zawory na cylinder i zmienny układ rozrządu. Brzmi jakby z Hondy? Pomyłka. To jest własna konstrukcja Rovera - z nowej serii K. Wielką zaletę stanowi jego spokojna praca w ruchu miejskim.

Benzynowy, rzędowy, czetrocylindrowy, umieszczony poprzecznie z przodu, chłodzony cieczą. Dwa górne wałki rozrządu (DOHC) napędzane paskiem zębatym, cztery zawory na cylinder. Głowica ze stopu metali lekkich. Wtrysk wielopunktowy. Katalizator. Poj. skokowa 1589 ccm. Średnica x skok 80 x 79. Stopień sprężania 10,5. Moc max 82 kW (111 KM) przy 6000 obr/min, max moment obrotowy 145 Nm przy 300 obr/min. 51,6 kW/l (70,2 KM/l). Poj. układu olejowego 4,8 l, układu chłodzenia 5 l.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji 25.10.2011
Liczba wystawionych komentarzy 0
Liczba wystawionych ocen 0
Liczba wpisów w blogach aut 0
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 2
Liczba postów na forum 0
Ankieta
  • Moja ulubiona marka samochodu:
    Odp: Rover
  • Ulubiony kolor samochodu:
    Odp: Czarny
  • Ulubiona muzyka w samochodzie:
    Odp: Pop
  • Najdalsza podróż autem:
    Odp: Wrocław
  • Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
    Odp: Paryż
  • Podróż marzeń autem:
    Odp: Włochy
  • Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
    Odp: Silnik
  • Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
    Odp: MG ZT 190KM
Kierowca Cyziek należy do 1 grupy:
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
15 komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17 komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl