Społeczność Hyundai i10
Blogi - Hyundai i10 (78)
Dodano: 1 rok temu, przez
JacK
8 rano, żona nie może wyjechać z garażu.
Hyundai nie odpalił.
Więc próbuję i ja kilka razy go odpalic i nic. Rozrusznik kręci, żadnych komunikatów o błędzie czy kontrolek. Nie odpala i już.
Dzwonię do znajomego do serwisu ale nie przyjadą tylko trzeba dzwonić na assistance hyundaja i oni dowiozą lawetą do ASO.
To jeszcze ze trzy razy próbuję odpalić z przerwami ale dalej nie startuje więc dzwonię.
Szybka weryfikacją danych o gwarancji i za niecałą godzinę ...
Dodano: 1 rok temu, przez
JacK
Wpis dla potomnych.
Minęło już dwa lata od zakupu. Zrobione 8400 km.
Przegląd okresowy w ASO zakończył się pomyślnie: nic nie puka nic nie stuka więc można jeżdzić dalej.
Wymieniono: olej 0W20, filtr oleju, filtr powietrza, filtr przeciwpyłkowy. Sprawdzono stan płynu hamulcowego ale trzyma jeszcze parametry więc nie został wymieniony.
Łączny koszt: 1140 PLN.
Dodano: 2 lata temu, przez
JacK
Ciepło było, miałem czas to w i10 wymieniłem koła na zimowe.
Dawno, dawno temu jeszcze za czasów seata Mii, do którego też całe koła trzymałem w domu, nabyłem sobie podnośnik typu żaba, klucz dynamometryczny, nasadki do felg aluminiowych więc wymiana kół w i10 poszła szybko i sprawnie.
Hyundai stosuje szpilki z nakrętkami a nie śruby co dodatkowo ułatwia bo koło łatwiej zdjąć a potem łatwiej załozyć.
Dla zimowek Kleber Krisalp HP3 będzie to drugi sezon. ...
Dodano: 2 lata temu, przez
JacK
i10 ma wbudowany AA ale niestety tylko przewodowy co jest trochę kłopotliwe u użyciu.
Zaryzykowałem i za cale 75 Pln zakupiłem w takim jednym dalekim sklepie moduł z jednej strony podłączany do gniazdka usb w samochodzie a z drugiej strony łączący się z telefonem poprzez bt.
Wtedy nagle telefon widzi AA jako bezprzewodowy i pozwala się podłączyć do jednostki samochodu.
Czyli jest dokładnie tak ja w t-roc'u tj. odpalamy samochód i po chwili mamy nawigację i inne programy ...
Dodano: 2 lata temu, przez
JacK
Serwis w ASO po pierwszym roku i przebiegu 4800 km.
Zakres: przegląd - znaczy się, coś tam oglądali i kontrolowali wg. ich listy oraz wymienili olej, filtr oleju i filtr przeciwpyłkowy.
I najważniejsze porządnie umyli samochód.
Samochód jeździ, nic nie stuka nic nie puka.
Tak patrząc po roku na całokształt to idealny wybór jako samochód do miasta.
84 KM w zupełności wystarczają, z przodu sporo miejsca, wyposażenie optymalne i to wszystko przy niewielkich ...
Dodano: 2 lata temu, przez
JacK
W cenniku roku 2023 i10 w wersji N-line identyczny jak mój czyli z takim samym silnikiem, w takim samym wyposażeniu, kolorze itd. podrożał o ponad 10 tys. słownie: dziesięć tysięcy!!! i kosztuje obecnie 78 tys.
A wersja i10 N-line po liftingu gdzie są pełnoledowe tylne światła, trochę ładniejsza kolorystycznie tapicerka, inny wzór felg 16 cali oraz w pełni elektroniczne zegary kosztuje 82 tys. czyli ponad 15 tys. więcej.
T82 tys za samochód segmentu A
Dodano: 2 lata temu, przez
JacK
Dodano: 3 lata temu, przez
JacK
Dzisiaj założyli opony zimowe na zakupione już dawno felgi no i pojechałem na wymianę kół choć temperatura było w południe 19 stopni.
Opony budżetowe Kleber Krisalp Hp3 w rozmiarze 185/55R15 czyli rozmiar zgodny z homologacją producenta. Opony dosyć dobrze wypadały w testach szczególnie na mokrym więc do miasta chyba będą w sam raz.
Wrażenia z jazdy pozytywne, opony nie są głośniejsze od letnich, zgodnie z parametrami mają 69dB a letnie Hankook Ventus Prime3, na ...
Dodano: 3 lata temu, przez
JacK
Jest sobie taki oto test opon: letnia/zimowa/wielosezonowa
https://magazynauto.pl/porady/opony-letnie-caloroczne-czy-zimowe-nasz-test,aid,1162
I wychodzi w nim, że wielosezonowe nie są takie najgorsze ale jednak trochę odstają od typowo letnich w lecie.
I tak się zastanawiam czy do jazdy typowo miejskiej w centrum Polski to ideałem nie byłoby posiadanie opon letnie i wielosezonowych zamiast zimowych i jeżdzić na nich po pół roku :-)
Czyli jeździć na ...
Dodano: 3 lata temu, przez
JacK
Pojechaliśmy na tygodniowy urlop całe 200 km w jedną stronę i postanowiłem sprawdzić jak w takich warunkach sprawdzi się i10. Chodziło mi też by go trochę przegonic na wyższych obrotach w trasie w dłuższym czasie bo silnikowi się to przyda :-)
Dwie osoby, dwie walizki typu kabinowego i plecak. Łącznie wyszło 460 km bo jakieś tak jazdy lokalne doszły.
Przejazd w połowie drogą ekspresową w połowie krajówkami i lokalnymi.
No i w sumie myślałem, że będzie ...
Hyundai - modele
- Accent (152)
- Atos (35)
- Bayon (3)
- Coupe (167)
- Elantra (87)
- Equus (0)
- Excel (0)
- Galloper (18)
- Genesis (1)
- Genesis Coupe (6)
- Getz (107)
- Grand Santa Fe (1)
- Grandeur (3)
- H1 (7)
- H100 (4)
- H200 (3)
- i10 (58)
- i20 (119)
- i30 (419)
- i40 (63)
- Inster (0)
- IONIQ (12)
- IONIQ 5 (1)
- IONIQ 6 (0)
- IONIQ 9 (0)
- ix20 (25)
- ix35 (95)
- ix55 (0)
- Kona (35)
- Lantra (75)
- Matrix (31)
- Nexo (0)
- Pony (49)
- Santa Fe (94)
- Santamo (0)
- Scoupe (14)
- Sonata (65)
- Starex (0)
- Staria (1)
- Stellar (0)
- Terracan (8)
- Tiburon (6)
- Trajet (23)
- Tucson (235)
- Veloster (6)
- XG (7)
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
