Wpis w blogu auta
Audi A3
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1359 razy
Data wydarzenia: 17.04.2013
Wyniki z hamowni
Kategoria: inne
Wczoraj auto zostało poddane pomiarowi KM i Nm. Pierwszy pomiar definitywnie wskazał na uszkodzony przeplywomierz - po wymianie na nowy kolejny pomiar i wyniki jak na zdjęciu. Ciągle linie dotyczą danych z pomiaru na benzynie, a przerywane to LPG.
Przyglądając się wykresowi widać przynajmniej dwa odstępstwa od normy:
1. W przedziale 2500 - 3000 obr. gaz łapie doła, kiedy benzyna ciągnie bez zawahania. Gazownik stwierdził, ze winne są świece zaplonowe i trzeba wymienić. Powiedzcie mi - czy możliwie jest by niedzialajace prawidłowo świece dawały negatywne efekty pracy na LPG, a na benzynie wszystko było ok?
2. W przedziale 6000 - 6500 obr. benzyna łapie doła, podczas gdy gaz nie ma żadnego "ale". Jak myślicie co bedzie przyczyna? Propozycje to: Pompą paliwa, bądź zabrudzony filtr paliwa.
Jeśli ktoś ma uwagi, propozycje, przemyślenia to zapraszam do podzielenia się swoim zdaniem
Gdyby zdjęcie było niewyraźne:
Pomiar na benzynie: 185,9 KM @ 5771 rpm / Tq 254,1 Nm @ 3197 rpm
Pomiar na LPG: 183,5 KM @ 5915 rpm / Tq 249,3 Nm @ 3095 rpm
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Chyba złe odczytales to co napisałem
Gazownik mi zasugerował zakup nowych świec i przed montażem zmniejszenie odległości ... W nowej świecy
Chyba tak zrobię - skoro nikt nie mówi ze to jest ryzykowne to mogę spróbować - oczywiście dam to do zrobienia komuś kto na pewno zrobi to dobrze
No panie 18 stki na nasze dziurawe drogi
Powiedzieli ze 225 to "optymalnie wyciąsnieta" moc :D
Cieszy mnie zainteresowanie tematem
To co to auto ma teraz wystarcza do sprawnego przemieszczania się - na zimowkach szalalem wszędzie :D ale letnie 18' pozwalają na zabawę tylko na dobrym asfalcie - czyli drogi szybkiego ruchu (i to tez nie zawsze
A co myślicie o zmniejszeniu odległości na świecy?
Dziś gazownik powiedział, żebym podczas montażu z dedykowanego 0,8 mm zrobił 0,6 mm ... Mechanik (inna osoba) powiedział, ze kiedyś się tak robiło, ale teraz w dobie sterowania wszystkim przez elektronikę nie ma to sensu .... Elektryk natomiast powiedział, ze przy LPG może to coś dać.
Może ktoś jeździ na takich świętach po "tuningu" i coś powie?
target=_blank rel=nofollow>http://imageshack.us/photo/my-images/690/mabycogien.jpg" alt=""/>/
he,jeszcze fotka nie doszła
Tamta rurke wsadzilem w miejsce z którego wypadła i wszystko jest ok
2,4 KM to faktycznie mała różnica
W poniedziałek wymienię pompę paliwa (88zl), filtr paliwa (22) i świece (150) - czyli tanim kosztem auto powinno odzyskać młodość :D
A jako ciekawostek powiem tym, których interesuje chip - z mojego silnika za 1300 zł zrobią około 225 koni - wymaga tylko wymiany coolera
gdyby byla slaba iskra, za malo paliwa czy powietrza (filtry, pompa) to slablby ze wzrostem obrotow. tutaj wszystko jest w porzadku.
porownaj sobie zreszta z innymi pomiarami z takich silnikow.