Wpis w blogu auta
Ford Escort
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 791 razy
Data wydarzenia: 10.03.2016
Wymiany i przegląd w Esi ;-)
Kategoria: serwis
Ostatnia aktualizacja: 17.03.2016 20:54:07
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Szerokości
Zwłaszcza że miałeś tylko 215k przebiegu a te silniki przy dobrej eksploatacji robią pół miliona km.
Lotos ma tendencję do utylizowania się, sprawdzone przez wielu. Również w naszym Lanosie tak było. Na Lotosie brał prawie litr na tysiąc !!! A po przejściu na GM 10W-40 od wymiany do wymiany (10k km) trzeba dolać ze 2 razy po 2 setki oleju. Więc w normie jak na 18 letnie auto. Teraz zalewamy Valvoline.
Do tego na Lotosie lubią popychacze dzwonić. Znam przypadek gdzie w Lanosie z oryginalnym przebiegiem 140k km, od nowości w rodzinie itd. trzeba było dolewać olej i popychacze dzwoniły. Po przejściu na Valvoline popychacze przestały dzwonić i silnik przestał brać olej.
O to ostro ujeżdżasz autko