Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy PiotrPWPK
»
Wygrana w konkursie Akademii Jazdy Toyoty
Wpis w blogu użytkownika
PiotrPWPK
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 2142 razy
Data wydarzenia: 07.10.2013
Wygrana w konkursie Akademii Jazdy Toyoty
Kategoria: inne
Z radością pojechałem na szkolenie
W ramach szkolenia na płycie poślizgowej trenowaliśmy:
1. awaryjne hamowanie w zakręcie przy prędkości od 70 do 100 km/h
2. omijanie przeszkody (baby
Ponadto, jazda na trolejach i szkolenie z Eco Drivingu
Łącznie to prawie 6 h zabawy
Przeżycia i wrażenia trudno opisać. Jeżeli tylko nadarzy się Wam podobna okazja, to z niej skorzystajcie. Naprawdę warto.
Mi pozostają wrażenia z jazdy i przyjemność spotkania kolegów z AWC, których niniejszym serdecznie pozdrawiam
Szkolenie było przyjemniejsze właśnie dzięki ich obecności.
Nauka jaką wyniosłem z tego szkolenia: moje umiejętności są bardzo malutkie, a jazda o 10 km/h szybciej w awaryjnych sytuacjach robi "duuużą" różnicę. Oby takie zdarzały się wyłącznie na autodromach w ramach ćwiczeń.
Poniżej kilka zdjęć, choć troszkę pokazujących jak to wyglądało w rzeczywistości.
Ostatnia aktualizacja: 07.10.2013 23:18:24
Najnowsze blogi
Dodano: 19 godzin temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
4
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

O ile auto podoba mi się bardzo pod względem bryły nadwozia, tak wnętrze jest już przytłaczające ogromem plastiku.
Kokpit jest ciasny. Poza tym, jak na 132 KM auta zbierają się, oględnie mówiąc średnio. Wielkiej różnicy w porównaniu z E10 automatic nie ma. E10 ma 117 KM, ale za to podejrzewam jest sporo lżejsza
Mi dołożyli taki kurs przy zakupie z programu Toyota More - ale nie mogłam wybrać się do Sochaczewa - bo obowiązki zatrzymały w pracy. Teraz widzę - co straciłam
Moje wrażenia przed wizytą w salonie były identyczne, łącznie ze spadkiem ich temperatury po wizycie
Bardziej chodziło mi o to szkolenie, ale nowe Aurisy też fajne