Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Suzuki Swift 1.3 GTi
»
Wałki Świątek typ R + strojenie
Wpis w blogu auta
Suzuki Swift
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 3620 razy
Data wydarzenia: 09.11.2011
Wałki Świątek typ R + strojenie
Kategoria: zmiany w aucie
Wałki to Świątek typ R 260
Przed strojeniem pokazało 119KM i 120Nm.
Po strojeniu 131KM i 127Nm czyli 100KM z litra osiągnięte
Najnowsze blogi
Dodano: 18 godzin temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
4
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Uszczelka nowa jest, głowica już zabielona o 0.05mm i sprawdzona nas szczelność - wszystko OK
Jutro jeszcze tylko odbiór nowych śrub do głowicy )z braku Suzukowych z BMW 2.5 M50 będą
Przed świętami trzeba go jeszcze wystroić bo długa trasa mnie czeka
Szerokości
Wałki i strojenie to tylko ułamek tego co tu jest zrobione
Wałki same to koszt okł 1500zł, Ecumaster DET3 to 630zł, strojenie to kilkaset zł... itd itp
Po co? Dlaczego? A dlatego, ze nie idę na łatwiznę kupując jakiegoś "niemca" z 1.8T i nie robię mu chiptuningu. Ja wolę mieć coś innego niż tysiące innych osób
Poza tym od kiedy to tuning jest opłacalny ?
a chodziło mnie o koszt całościowy
Samo strojenie niespecjalnie dużo
Chodzi Ci o koszt strojenia? Tu nie chodzi o sam przyrost mocy tylko o poprawna prace silnika bo nie możesz radykalnie zmienić wałków rozrządu i nic w sterowaniu silnikiem nie zmienić
Względem serii w mocy jest to przyrost 30%
Po prostu dla zabawy, dla frajdy z jazdy i okazyjnych wypadów an tor lub startów w amatorskich rajdach np
Na wysokich obrotach bardzo wyraźnie a po kręceniu regulowanymi kółkami rozrządu będzie jeszcze większa różnica
Gdzie nie wiem ale gdzieś może się uda zaistnieć
Żartuję oczywiście