Wpis w blogu auta
Volkswagen up!
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 1684 razy
Data wydarzenia: 07.04.2023
Światła do jazdy dziennej
Kategoria: zmiany w aucie
Nigdy się w to nie bawiłem, chcę w VW UP! zamontować światła do jazdy dziennej, nie mam jeszcze pojęcia jak do tematu się zabrać, na pewno to zrobię, ale może jakieś porady ?
Sposób podpięcia, jak ogarnąć przekaźnik, itp...
Czekam na porady
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
40
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Bóle dreszcze i coś jeszcze
Z punktu widzenia przeglądu, gdyby ktoś bardzo skrupulatnie do tego podszedł to dodatkowe dzienne oznaczałyby negatywny wynik bo wedle rozporządzenia świateł dziennych powinny być 2 sztuki. I nieważne czy ktoś odłaczył zasilanie od fabrycznych czy nie.
Don Pedro herbu Zielina Pietruszka
One chyba nie lubią mnie, a ja ich
Wykorzystywana jest tam zarówka dwuwłóknowa 21/5W przystosowana do gniazda W3x16q do którego to gniazda dochodzą 3 przewody:
- masa,
+ od dziennych do żarnika 21W,
+ od pozycyjnych do żarnika 5W.
Wystarczy odłączyć od gniazda ten + co zasila obwód dziennych i do niego podłączyć dowolne inne lampki dziennych. Drugi przewód od nich do masy.
Wtedy wszystko działa jak fabrycznie tylko świeci nie żarnik 21W zarówki dwuwłóknowej tylko te inne dzienne.
Wszystko jest zabezpieczone standardowymi bezpiecznikami, sterowanie przechodzi przez główny włącznik świateł w kabinie i wszystko działa tj. zapala się, gaśnie jak w fabrycznej instalacji.
Zrobili Ci dobrze dopiero w serwisie?
Może dlatego, że wyprodukwoana była w fabryce hiszpańskiej a nie francuskiej ale miałem w niej np. od razu cewki denso
Na znanyym portalu ok 300-400 zł chyba zs używane
Czy pasują do zykłego nie wiem. Bo to trzeba ustalić w ASO Volkswagena