Wpis w blogu auta
Citroen C3
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 748 razy
Data wydarzenia: 08.10.2021
Serwis za 2k
Kategoria: serwis
Objawy. Występują tylko na nagrzanym silniku i na wolnych obrotach. Gaśnie, przerywa, wypada zapłon. Rodzaj paliwa nie ma znaczenia. Komputer pokazuje różne błędy, czujniki, brak zapłonu na którymkolwiek cylindrze.
Naprawa. Mechaniki wymieniają czujniki, jeden nawet wiązkę z czujnikiem, świece, cewki itp.
Wyczytałem że to mogą być zmienne fazy rozrządu.
Pojechałem do warsztatu specjalizującym się w BMW. Ogarnęli od razu. Faktycznie koła zmiennych faz. Wymiana w 1 dzień, 350 zł x 2, plus pasek rozrządu oraz pasek osprzętu. Całość 1800 zł.
I tak naprawdę to nie awaria a czynność serwisowa.
I tu chciałbym też dodać że te silniki na początku miały wadliwy pasek rozrządu który łuszczył się, zatykał smoka i zacierał się silnik. U mnie był ok, ale warto go wymienić po 60 tys. żeby nie było niespodzianki.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
10
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
5
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Dobrze, że nie zabrał
Omnibus jaki czy co? 😜😁
A z ramienia jakiej dziedziny? 😂
- przypadkiem nie z bicia piany? 😂
Weź udział w programie "mam talent" 😂
Psuj 😂
Dobre samochody robią Niemcy i Japończycy.
Francuzi robią dobre sery i wino
Tobie fabryki powinny dawać auta do testów, a dopiero jak przetrzymają tą przygodę, to do sprzedaży 😂
(tak twierdził serwis) ale nawet oni wymieniali na wszelki wypadek po 180 tys.
Czyli jak tylko wymieniłeś pasek, to i tak reszta gratów powinna byś OK. Słyszałem o tej przypadłości z tymi paskami, które powodowały zapychanie systemu smarowania.