Wpis w blogu użytkownika
artega7
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1677 razy
Data wydarzenia: 11.03.2012
Salony Hondy
Kategoria: inne
Mam nadzieje, że w powiększeniu będzie można odczytać artykuł ze skanów.
Widzę, że zdjęcia nie do końca są czytelne dlatego wrzuciłem je na portal Fotosik, tam można je otworzyć w całym oknie.
http://www.fotosik.pl/u/artega7/album/1128935
Ostatnia aktualizacja: 11.03.2012 23:14:21
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Racja, byłoby to głupie oceniać markę przez jeden salon. Nie mniej jednak z tą ceną, to gość pojechał po linii...
Co do czasu oczekiwań, to zależy czy gdzieś w Polsce mają taki samochód. Nie wierzę, że na parkingu HP nie znaleźliby czegoś dla Ciebie tylko musiałoby im się CHCIEĆ poszukać.
Nie wiedziałem, że w Gdyni macie taki "profesjonalny" salon.
Pół roku czekania na auto?
Cena zależna od kursu waluty?
Skoro umowę podpisuje się przed zamówieniem samochodu (trzeba wpłacić zaliczkę), to cena musi być stała, a nie "może się zmienić".
Honda nieźle leci w kulki z tym salonem...
No właśnie to nie zawsze idzie w parze. W różnych działach pracują różni ludzie. Często jest tak, że dział sprzedaży jest OK, ponieważ pracują tam marketingowce wyszkoleni w handlu, znający wszystkie triki jak podejść klienta, natomiast jakość serwisu nie zależy od czułych wykutych na pamięć słówek, lecz od fachowości pracowników.
Widać, że artykuł jest wyłącznie nastawiony na ogólne wrażenie z ASO i na dział sprzedaży, ale do całkowitej oceny ASO potrzebna jest także ocena działania serwisu.
Autor tego tematu dał linka do fotosika, gdzie wszystko widać
ASO Biela Mirków to serwis, gdzie byłem już kilka razy i póki co, jestem zadowolony. Nie mam porównania do innych ASO Hondy, ale jak dla mnie są OK.