Wpis w blogu auta
Suzuki Vitara
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 5492 razy
Data wydarzenia: 13.01.2012
Remont silnika trwa...
Kategoria: awaria
Sprawdzono kompresję na cylindrach, na pięciu wynosiła 12 bar a na jednym 8 bar. Pierścienie są ok, głowica wygląda przyzwoicie, wymieniane będą gumki zaworowe i pierścienie na tłoku który miał słabą kompresję. No i muszę jeszcze jechać do poprzedniego mechanika u którego robiłem vitarę od początku jak ją kupiłem. Wymieniał mi w zeszłym roku cały rozrząd no i na prawej stronie jak się okazało jest przeskok o jedno ogniwo na łańcuchu - muszę mu koniecznie za to podziękować. Aż dziwne że tego nie odczułem ale przy sześciu garach jest taka możliwość.
Samochód do mnie trafi dopiero gdzieś w przyszłym tygodniu.
P.S. wniosek nasuwa mi się jeden: trzeba było się uczyć na mechanika samochodowego i robić takie remonty samemu.
Ostatnia aktualizacja: 13.01.2012 16:44:30
Najnowsze blogi
Dodano: 11 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 29 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Sam też z tym kombinowałem i tylko duże zmiany dało się wyraźnie odczuć.
Co do samego remontu to fajna sprawa ,choć każdy wolałby przez to nie przechodzić. :D
Bo to tak jak by jeden klocek hamulcowy założyć na dane koło bo drugi jeszcze dobry
I jeszcze na tym zarabiać!
Zawsze robi na mnie wrażenie widok silnika od wnętrza - na zewnątrz cały zardzewiały, brudny, szary i ohydny, w środku - czysto, olejek sobie pływa, wszystkie płaszczyzny błyszczące