Wpis w blogu auta
Citroen Xantia
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 742 razy
Data wydarzenia: 17.08.2009
Przecieranie szlaku
Kategoria: inne
To był jeden z wyjazdów, podczas których potwierdza się w 110 procentach, że Xiężna to znakomita towarzyszka podróży - nie męcząca, nie dająca się zaskoczyć koślawymi zakrętami, dbająca o przyjemne 22 stopnie na pokładzie.
Jutro dostanie prezent w rewanżu -> komplet opon letnich.
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
28
komentarzy
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 21 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Xantia zapewnia jedno i drugie. Na wysokim poziomie, bez żadnych kompromisów.
Pełna ocena Xiężnej dla zainteresowanych:
http://tinyurl.com/kvleev
Tyle, że ta się szerzy bez uzupełnienia, iż najsłabszym punktem Xantii każdej jest... jej właściciel.
Zadbane hydro nie sprawia problemów. Defekty grożące przymusową przerwą w jeździe, są w 90 % najpierw anonsowane charakterystycznymi symptomami ostrzegawczymi na wiele tygodni-miesięcy przedtem.
Jeżeli się ich nie słyszy / nie widzi - albo udaje, że nie słyszy / nie widzi - to potem dostaje się po łapach. A później się narzeka i tworzy legendy.
Bo mnie wkurzają skruszałe, poząbkowane (i przez to donośnie szumiące) Micheliny Energy.
Do zimy nówki nakręcą 5-7 tys. km.
Przesiadka na inny komplet kół w Xantii trwa około 20 minut (!) i to bez żadnego pośpiechu. Nie znam samochodu, w którym można zrobić to szybciej. Ot, manetka hydro w pozycję "Górna Serwisowa" -> chwila ciszy ku pamięci Paula Magesa (twórcy hydro) podczas podnoszenia -> cztery obroty korbą podnośnika i oba koła po jednej stronie są oderwane od podłoża.
Czemu? (....) Noooooodobra, mam taki kaprys.