Wpis w blogu użytkownika
wektor1
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1328 razy
Data wydarzenia: 29.03.2015
Powrót legendy?
Kategoria: inne
Ostatnia aktualizacja: 31.03.2015 11:06:38
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

https://youtu.be/iqcWRsepeL8
http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi/marcingp/tylicz-7477/
A w profilu Francy jest filmik z wyjazdu po nocy, którą spędziła zakopana. Tu penie link nie zadziała ale spróbuję:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iqcWRsepeL8
Nawet na letnich oponach.
A teraz jakiś żenujący benzyniak tylko i wygląd jak zabawka
Były prawdziwe terenówki używane przez klientów ceniących je głównie za bojowy wygląd, a nie wykorzystujących ich możliwości.
Później rynek zareagował autami typu Grand Cherokee czy późniejsze Land Cruisery - nieco łatwiejsze w obyciu niż Nissan Patrol czy klasyczne Pajero.
W latach 90' pojawiły się rasowe bulwarówki typu Rav4 czy CRV, które powoli zmieniły się w crossovery.
Co przyjdzie po nich?
Moim zdaniem wszystko wróci do normy i będą to kombiaki.
Wystarczy popatrzeć na ewolucje Nissana Pathfindera, już teraz bliżej mu do kombi lub vana niż terenowego protoplasty.
Swoją drogą, za oceanem Jaguara X-type kombi swojego czasu lansowano jako sport Utility Vehicle....
Dobrze, że w produkcji jest nadal Defender
Rynek jest dziwny - nikt nie chce "klasycznej" Vitary, bo za stara, za twarda i za droga? Zauważmy jednak, że nowe crossovers zalęgają się w ofercie, niektóre sztuki wręcz brylują (np. Mokka), ale zasadnicze pytanie - jak długo? Przecież zainteresowanie klientów nie będzie wprost proporcjonalne do "klęski urodzaju" w ofercie na "dżipki". Te brzydsze już teraz stoją daremnie i proszą o klientów. Nie widziałem dotąd więcej niż jednego Cactusa na drodze, SX4-Cross też jest słoniem w karafce. Ciekawostką są zaś na przykład Renegade'y - te chyba odniosą sukces. Sam bym kupił jednego, i to zamiast Fiata 500X. Nie kupiłbym takiego Suzuki - o wyglądzie kasztana, niewyszukanych multimediach i włączniku komputera pokładowego jak z jednorękiego bandyty.
Nikt nie chciał już kupować Grand Vitary jaką znamy ani Jimnyego więc mamy takie auta a nie inne.
Podobnie stało się z Fordem Explorerem, Nissanami Pathfinder i X-trail i wieloma innymi. Takie czasy.