Wpis w blogu auta
Honda City
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 1021 razy
Data wydarzenia: 20.02.2010
Po 2 tygodniach:
Kategoria: inne
Na początek minusy:
- przy wsiadaniu trzeba mocno pochylić głowę, by nie zahaczyć o krawędź dachu. Dodam tu tylko, że mam 182 cm i z racji tego, że lubię wysoką pozycję za kierownicą - fotel wyregulowany dosyć wysoko.
(obniżenie wysokości fotela, znacznie pomaga
- w wersji Elegance jest podłokietnik i tego właśnie mi brakuje, nie ma za bardzo, o co oprzeć rąk.
("problem" rozwiązany - patrz komentarze)
- niewidoczne krawędzie auta, utrudniające parkowanie.
- woda spływająca po klapie bagażnika do jego wnętrza - w trakcie otwierania.
Plusy:
Tu chyba caaała reszta.
Komfort jazdy jest b. wysoki. Auto, choć nie ma "francuskiego" zawieszenia to płynie, a nie jedzie. Mimo to nie przechla się jakoś niebezpiecznie na zakrętach. Drogowych dziur prawie nie czuć. W samochodzie wszystko chodzi bajecznie lekko. Z niczym nie trzeba się siłować. Drzwi zamykają się niemal na podmuch oddechu, tylne siedzenie można złożyć/rozłożyć z ręką w gipsie, lewarek skrzyni biegów chodzi jak po maśle. Mimo, że silnik jest bardzo elastyczny, to skrzynia zachęca do jej częstego używania. Pedał sprzęgła mięciutki, hamulce - brzytwy. Wspomaganie - na postoju maksymalne, w trakcie jazdy, coraz mniejsze - proporcjonalnie do prędkości. Silnik od 2 tys. obr wyraźnie słyszalny - lecz takiego dźwięku wcale nie chciałbym wygłuszać. Do tego bardzo ekonomiczny - jak na razie spalanie nie różni się od tego z Pandy 1.1 - ale na oceny może jeszcze tu za wcześnie.
Na początek to tyle, niestety dłuższej trasy jeszcze nie miałem. Jak na razie same jazdy po Wrocku i okolicy.
Ostatnia aktualizacja: 22.02.2010 09:13:04
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Dzięki za linki.
Tylko ten filmik kończy mi się mniej więcej po połowie
Jeśli chodzi o regulację foteli to polecam obejrzeć ten poradnik
http://www.autoswiat.tv/porady,Auto-Swiat-TV-Jak-prawidlowo-ustawic-fotel-,209,film.html
Natomiast jeśli chodzi o podłokietnik to mi również go brakuje. Znalazłem coś takiego
http://www.cikcar.pl/info.php?dzial=akcesoria_samochodowe&kategoria=podlokietniki_zwykle&id=091229:153713&pkt=honda&typ=city_iii&on=tak
Jednak troszkę się boję kupować w ciemno. Wolałbym najpierw przymierzyć go sobie. Możesz odwiedzić ich we Wrocku bądź Brzegu i obadać sytuację
Dział Handlowy
PUH "CIK" Spółka Jawna
Wrocław ul.Ostrowskiego 30/334
lub
P.U.H. CIK Spółka Jawna
49-300 Brzeg, ul Składowa 10
tel. 77 - 40 46 800
Pokombinuję jeszcze z ustawieniami fotela/kierownicy, ale kto wie, możę się skuszę. Poza tym, taki podłokietnik, to też przydatny schowek
Wydaje mi się, że problemem będzie Twój wzrost w połączeniu z wysoko ustawionym fotelem. Miałem problem ale u mnie w traskach 1200km w jedną stronę był z nogą (rozwiązaniem tempomat) ale ręce nie, nigdy. Wiadomo, że każdy lubi inaczej
A co dla Ciebie to "dłuższa trasa"?
A potrafisz tak trzymać ręce na dłuższej trasie non stop (i to bez podpierania ich choćby w łokciach)?
A nie potrzeba ich czasem trzymać za 10 druga na kierownicy?