Wpis w blogu auta
Volkswagen Passat
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1031 razy
Data wydarzenia: 30.05.2013
pierwsza zmiana
Kategoria: zmiany w aucie
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

ważność blach zjazdowych (zólte 5 dni, czerwone misiac) masz podana w cyferkach na tym kolorowym polu. u mne to 28.05.2013
Czas na rejestrację-do do kiedy masz ważne "blachy"?
Może u Ciebie siadły nieco tylne sprężyny i rozwiązaniem byłaby wymiana na nowe. Jeśli czasem obciążasz dość mocno tył, możesz wymienić na twardsze. Innym rozwiązaniem jest regeneracja, wtedy tez istnieje możliwość utwardzenia tyłu.
Mnie bardzo podoba się zawieszenie w Citroenie C5, tylko z mojego punktu widzenia to za duży samochód, ale gdyby w kompakcie było takie zawieszenie w jakimś sensownym aucie to by był dla mnie duży plus. Ja też dość mocno obciążam auto czasem nawet ponad 500 kg, więc coś o tym wiem jak to jest jak tył za bardzo usiądzie
Zresztą kiedyś miałem okazje chwilę pojeździć takim lankiem 1.6 obniżonym przez dealera Daewoo, fakt iż to było prawie nowe auto, ale prowadził się dobrze.
Natomiast w Rio to nie bardzo, bo nawet zmniejszenie profilu opon czy zwiększenie średnicy felg, powoduje problemy z przyczepnością na nierównej nawierzchni, auto uskakuje w zakrętach, ma też problemy z hamowaniem, ABS załącza się nawet na suchym.
Raczej byłaby to katorga
Rozumiem Mata, nuba jest miękka, ma odporne i tanie w naprawach zawieszenie, ale w przypadku paska nie wiem czy to najlepszy pomysł, tym bardziej, że pasek sie przecież całkiem nieźle prowadzi, a królem ciasnych serpentyn i tak nie będzie ze względu na gabaryty i masę.