Wpis w blogu auta
Mercedes W124
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2169 razy
Data wydarzenia: 10.10.2012
Opony na felgi
Kategoria: zmiany w aucie
Był mały problem z napompowaniem ale chłopaki sobie poradzili tak jak pompują koła do tirów więc czuje się jak by merc był ciężarówką
Dałem oczywiście napompować koła azotem.
Wymienili mi jeszcze wentyle na nowe i wyważyli.
Cała atrakcja trwała może z 15 minut i po bólu.
Koszt: 80,00zł
Teraz tylko szybka zamianka całych kół i mesio będzie latał na zimowych podeszwach :D
Ostatnia aktualizacja: 10.10.2012 19:02:58
Najnowsze blogi
Dodano: 10 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Ilu fachowców, tyle opinii. Dopóki sam nie spróbujesz nie będziesz do końca wiedział .
Ja jestem zadowolony i polecam każdemu, a jeżdżę nie pierwszy sezon. Nie przepadam za opiniodawcami, którzy nie spróbowali czy nie testowali, ale z góry wydają negatywną opinię... Skoro sprawdza się w tak ekstremalnych warunkach jak wyścigi czy rajdy, to w cywilnych warunkach też nie zaszkodzi.
U mnie mówią krótko - jak latasz na międzymiastowych jest to jak najbardziej polecane i użyteczne. Jeśli głównie po mieście - nie jest niezbędne, ale też nie zaszkodzi .
Przy azocie nie trzeba regularnych kontroli, to m.in. jedna z przewag nad powietrzem.
Spróbuj u siebie, wtedy będziesz miał porównanie i możliwość wydania miarodajnej opinii.
To już kolejny wpis o oponach w ostatnim czasie. Sezon wymian rozpoczęty. Niedługo zaczną się hity sezonu czyli dzienniki typu:
[Początek wpisu] Zmieniłem opony [koniec wpisu]
Jeździsz na powietrzu czy azocie?
Osobiście też jeżdżę na azocie i doceniam święty spokój związany z utrzymaniem zadanego ciśnienia przez cały sezon, co przy kołach napompowanych powietrzem jest trudne. Zgadzam się, że przy głównie jeździe miejskiej nie jest on niezbędny - dziury i krawężniki nie sprzyjają .
Jasne... I najdroższe sporty samochodowe świata (F1, WRC, WTCC) oraz ich najlepsi inżynierowie dają się na to nabierać...
Każda DOBRA sprężarka ma filtr bardzo podobny do mokrych filtrów powietrza w motocyklach. Jeśli nie ma, to zmień warsztat, bo sugeruje to, że oszczędzają nie tylko na głupim filtrze!
Poza tym jeśli chodzi o trwałość obręczy (i jej odporność na utlenianie) - to zależy od fabrycznego zabezpieczenia obręczy oraz od ilości i dokładności nałożenia specjalnego środka uszczelniającego, którym felga powinna być smarowana przed założeniem opony (kwestię wyczyszczenia felgi przed montażem pomijam, jest oczywista)
Koła się ładnie prezentują, pięknie doczyszczone