Wpis w blogu auta
Mercedes W124
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2331 razy
Data wydarzenia: 10.10.2012
Opony na felgi
Kategoria: zmiany w aucie
Był mały problem z napompowaniem ale chłopaki sobie poradzili tak jak pompują koła do tirów więc czuje się jak by merc był ciężarówką
Dałem oczywiście napompować koła azotem.
Wymienili mi jeszcze wentyle na nowe i wyważyli.
Cała atrakcja trwała może z 15 minut i po bólu.
Koszt: 80,00zł
Teraz tylko szybka zamianka całych kół i mesio będzie latał na zimowych podeszwach :D
Ostatnia aktualizacja: 10.10.2012 19:02:58
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
53
komentarze
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Ilu fachowców, tyle opinii. Dopóki sam nie spróbujesz nie będziesz do końca wiedział
Ja jestem zadowolony i polecam każdemu, a jeżdżę nie pierwszy sezon. Nie przepadam za opiniodawcami, którzy nie spróbowali czy nie testowali, ale z góry wydają negatywną opinię... Skoro sprawdza się w tak ekstremalnych warunkach jak wyścigi czy rajdy, to w cywilnych warunkach też nie zaszkodzi.
U mnie mówią krótko - jak latasz na międzymiastowych jest to jak najbardziej polecane i użyteczne. Jeśli głównie po mieście - nie jest niezbędne, ale też nie zaszkodzi
Przy azocie nie trzeba regularnych kontroli, to m.in. jedna z przewag nad powietrzem.
Spróbuj u siebie, wtedy będziesz miał porównanie i możliwość wydania miarodajnej opinii.
To już kolejny wpis o oponach w ostatnim czasie. Sezon wymian rozpoczęty. Niedługo zaczną się hity sezonu czyli dzienniki typu:
[Początek wpisu] Zmieniłem opony [koniec wpisu]
Jeździsz na powietrzu czy azocie?
Osobiście też jeżdżę na azocie i doceniam święty spokój związany z utrzymaniem zadanego ciśnienia przez cały sezon, co przy kołach napompowanych powietrzem jest trudne. Zgadzam się, że przy głównie jeździe miejskiej nie jest on niezbędny - dziury i krawężniki nie sprzyjają
Jasne... I najdroższe sporty samochodowe świata (F1, WRC, WTCC) oraz ich najlepsi inżynierowie dają się na to nabierać...
Każda DOBRA sprężarka ma filtr bardzo podobny do mokrych filtrów powietrza w motocyklach. Jeśli nie ma, to zmień warsztat, bo sugeruje to, że oszczędzają nie tylko na głupim filtrze!
Poza tym jeśli chodzi o trwałość obręczy (i jej odporność na utlenianie) - to zależy od fabrycznego zabezpieczenia obręczy oraz od ilości i dokładności nałożenia specjalnego środka uszczelniającego, którym felga powinna być smarowana przed założeniem opony (kwestię wyczyszczenia felgi przed montażem pomijam, jest oczywista)
Koła się ładnie prezentują, pięknie doczyszczone