Wpis w blogu auta
Mercedes W124
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 2325 razy
Data wydarzenia: 10.10.2012
Opony na felgi
Kategoria: zmiany w aucie
Był mały problem z napompowaniem ale chłopaki sobie poradzili tak jak pompują koła do tirów więc czuje się jak by merc był ciężarówką
Dałem oczywiście napompować koła azotem.
Wymienili mi jeszcze wentyle na nowe i wyważyli.
Cała atrakcja trwała może z 15 minut i po bólu.
Koszt: 80,00zł
Teraz tylko szybka zamianka całych kół i mesio będzie latał na zimowych podeszwach :D
Ostatnia aktualizacja: 10.10.2012 19:02:58
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Ilu fachowców, tyle opinii. Dopóki sam nie spróbujesz nie będziesz do końca wiedział
Ja jestem zadowolony i polecam każdemu, a jeżdżę nie pierwszy sezon. Nie przepadam za opiniodawcami, którzy nie spróbowali czy nie testowali, ale z góry wydają negatywną opinię... Skoro sprawdza się w tak ekstremalnych warunkach jak wyścigi czy rajdy, to w cywilnych warunkach też nie zaszkodzi.
U mnie mówią krótko - jak latasz na międzymiastowych jest to jak najbardziej polecane i użyteczne. Jeśli głównie po mieście - nie jest niezbędne, ale też nie zaszkodzi
Przy azocie nie trzeba regularnych kontroli, to m.in. jedna z przewag nad powietrzem.
Spróbuj u siebie, wtedy będziesz miał porównanie i możliwość wydania miarodajnej opinii.
To już kolejny wpis o oponach w ostatnim czasie. Sezon wymian rozpoczęty. Niedługo zaczną się hity sezonu czyli dzienniki typu:
[Początek wpisu] Zmieniłem opony [koniec wpisu]
Jeździsz na powietrzu czy azocie?
Osobiście też jeżdżę na azocie i doceniam święty spokój związany z utrzymaniem zadanego ciśnienia przez cały sezon, co przy kołach napompowanych powietrzem jest trudne. Zgadzam się, że przy głównie jeździe miejskiej nie jest on niezbędny - dziury i krawężniki nie sprzyjają
Jasne... I najdroższe sporty samochodowe świata (F1, WRC, WTCC) oraz ich najlepsi inżynierowie dają się na to nabierać...
Każda DOBRA sprężarka ma filtr bardzo podobny do mokrych filtrów powietrza w motocyklach. Jeśli nie ma, to zmień warsztat, bo sugeruje to, że oszczędzają nie tylko na głupim filtrze!
Poza tym jeśli chodzi o trwałość obręczy (i jej odporność na utlenianie) - to zależy od fabrycznego zabezpieczenia obręczy oraz od ilości i dokładności nałożenia specjalnego środka uszczelniającego, którym felga powinna być smarowana przed założeniem opony (kwestię wyczyszczenia felgi przed montażem pomijam, jest oczywista)
Koła się ładnie prezentują, pięknie doczyszczone