Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta BMW Seria 3 M50B20 vanos
»
Nowe klocki i tarcze hamulcowe, górna osłona chłodnicy, drobne odświeżanie środka
Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2072 razy
Data wydarzenia: 03.07.2014
Nowe klocki i tarcze hamulcowe, górna osłona chłodnicy, drobne odświeżanie środka
Kategoria: zmiany w aucie
Kurczę od ostatniego wpisu minęły 4 miesiące
Trochę nie było czasu, trochę było zastanawiania się co dalej ,ale tylko do pewnego momentu.
1. Tarcze i klocki TRW - jak na razie tylna oś , bo ta okazała się najgorsza. Pewnego dnia po założeniu letnich 17" coś zaczęło ocierać w momencie kiedy przyspieszałam (prawe tylne koło). Po oględzinach okazało się ,że to zużyty klocek od strony zewnętrznej
2. osłona górna chłodnicy - tu akurat miałam na względzie estetykę. Stara była już połamana i nie trzymała się kupy , więc pewnego popołudnia stwierdziłam ,że to zrobię. Myslałam ,że cała zmiana mi tu potrwa 15 min. Przeliczyłam się i zeszło się prawie 2h
3. odświeżanie środka - któregoś ciepłego dnia postanowiłam odświeżyć tapicerkę , a właściwie to ją umyć. Wyczytałam na którymś forum ,że dobrym do tego środkiem jest mała ilość szarego mydła naniesionego na gąbkę. Tapicerka , w tym powierzchnia boczków (kwalifikujących się do wymiany ,albo samodzielnego obszycia; no ale trzeba i tak jakoś o nie dbać) zostały pozbawione brudu i stała się fajnie matowa
Za niedługo czeka mnie kolejna zmiana oleju.
A za mną 4 tyś. przejechane na gwincie
Jak widać nic strasznego się nie dzieje, tankuję i jeżdżę i jeżdże i jeżdżę
To chyba na tyle
Ostatnia aktualizacja: 03.07.2014 18:02:35
Najnowsze blogi
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
49
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Choć np. obecnie w Łodzi niektórych nie da się ominąć i mój znajomy ostatnio podkręcał sporo gwint, bo nie był już wstanie do pracy dojeżdżać
Jak zawsze podziwiam nakład pracy
Polscy robią z byle jakiego auta , auto które na prawdę robi robotę a wcześniej przed modyfikacjami wygląda bidnie. Wszystko poszlo do przodu i to polacy prezentują się mocno na zlotach tuningowych w niemczech. Spójrz na linki jakie wkleiłam - germanfest jest polski, wiochy tam nie ma.
Podsumowując. ze względu na ryzyko zwrotu produktu oraz prowizję od sprzedaży i cenę za wystawiony przedmiot ceny na allegro są o wiele wyższe niż na żywo.A dana część warta w składzie 100zł sprzedawana jest przez internet po 160-200zł. Ale to i sa wyjątki owszem można ją wystawić za 400 tylko pytanie czy ktoś kupi.. a więc udanych następnych zakupów ! Pozdrawiam serdecznie!
PS. Jak chcesz to pokażę Ci taką ulicę, że z gwintem na 100% nie przejedziesz
Bo to jest samochód dresiarzy, ale mamba chodzi w miniówkach i traktuje auto inaczej. Owszem wisi mi ta marka, no ale to w jaki sposób okraszasz golfa to przchodzi ludzkie pojęcie. Traktujesz go jako prawdę objawjoną i szczyt Twoich możliwości.
Robie góra 15-20 tysiaków rocznie i w moich rękach każdy wytrzyma kilka lat.
Ty nie lubisz golfów ja nie przepadam za autami z USA.
No a BMW tej generacji kojarzy mi sie z "panami w dresach"
wiem, wiem, Golf 3 to atrybut wiejskiego podrywacza pod remizą.
No ale zarówno stare generacje golfa jak i BMW 3 (te powyżej kilkunastu lat) to tanie auta z których większość osób się śmieje.
Ja jednak doceniam zadbaną klasykę i youngtimery i jeśli nie zeszmacono wiejskim tuningiem to popieram i jedne i drugie.
Golf tyle nie wytrzyma, pomimo tego, że bokiem nie lata.