Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Seat Mii Style - 2014 » Następca Mii wybrany







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Seat Mii
Dodano: 2 lata temu
Blog odwiedzono 657 razy
Data wydarzenia: 06.02.2022
Następca Mii wybrany
Kategoria: inne
Wczoraj odbyliśmy jazdę próbną i jutro następca Mii zostanie zamówiony.

Będzie to kolejny model na forun z dopiskiem "N" i dodatkiem jeszcze "line" w nazwie a dokładnie najmniejszy model hyundaia i10 w wersji N-line ze wszystkimi możliwymi dodatkami oferowanymi do tego modelu.
W kolorze srebrnym z czarnym dachem bo niestety kolor przypisany do wersji N hyundaia (taki srebrny lekko błękitny) w Polsce nie jest oferowany.

Ta wersja tego modelu jest opisana tutaj: https://www.hyundai.news/pl/articles/informacje-prasowe/hyundai-i10-n-line-ceny-i-specyfikacje.html

Samochód jest dosyć nieźle wyposażony jak na miejski samochód oraz mimo tego, że plastki są twarde, to bardzo dobrze wykończony i spasowany.
Do tego wersja N-line ma parę stylistycznych dodatków jak unikatowe felgi 16 cali czy inne dzienne ledy oraz czerwone akcenty na nadwoziu w we wnętrzu.

Jedynie do zastanowienia i decyzji jest czy zamiast silnika 1,2 o mocy 84KM ale za to 4 cylindrowego (taki był w demówce) nie wybrać 3 cylindrowca 1,0 ale z turbo dającego 100KM i aż 170 Nm momentu.

Jako ze samochód do miasta i na krótki odcinki to skłaniam się bardziej do wolnossącego bo tutaj osiągi są wiadomo słabsze 13s do setki zamiast 10s dla turbo ale na miasto to wystarcza.

Co ciakawe po zrobieniu parunastu kilmetrów w mieście gdzie jechałem dosyć dynamicznie i niekoniecznie tylko do 50 bo były odcinki z 70 i z gazem mocno w podłodze od startu zasięg pokazywany przy zbiorniku paliwa wielkosći tylko 36 litrów był na poziomie 630 km czyli spalanie pokazało się 5,7 l/100.
Wydaje się to całkiewm niezłym wynikiem.

W środku sporo miejsca jak na takie gabaryty ale z racji tego, że to samochód jedynie dla kierowcy nie odczuwa się braku specjalnie klaustrofobii.
Do tego przy 100 km/h na 5 biegu jest zaskakujaco cicho.
Asysten pasaa ruchu działa bardzo dobrze bo najpierw utwardza lekko kierownicę a potem bardzo deliktnie koryguje.

Cenowo wychodzi trochę drogo bo pod 70 tys. ale fanaberie kosztują :-)
Ostatnia aktualizacja: 06.02.2022 13:51:19
Dodano: 2 lata temu
Do JacK: No to znaczy, że poszedłeś w trwałość zamiast frajdy ale za to nie będziesz miał auta z grupą inwalidzką po kastracji w garażu ;-)

Teraz terminom nikt już nie wierzy, wiele firm szacuje je z dokładnością nawet nie do miesiąca tylko do kwartału, a i tak się mylą [smiech2]
Dodano: 2 lata temu
Do MarcinGP: Pozamiatane, będzie 1,2 84KM to już w 100% pewne.
Zostało także też potwierdzone dwukolorowe nadwozie bo jeszcze to było ostatecznie weryfikowane. Wpłaciłem zadatek 2 tys.
Odbiór planowany na 10 kwietnia. Tylko nie wiem o której godzinie :-)
Dodano: 2 lata temu
Do Maarten73: A to już pozamiatane [szok] Coś chyba nie doczytałem... ;-)
Dodano: 2 lata temu
Do Maarten73: jeżeli w grę wchodzi, żeby nie czekać, to cztery szklanki też są OK. Więcej benzyny popiją i wolniej ssą 😁
Dodano: 2 lata temu
Do MarcinGP: szeptałem [satan], ale widać za słabo. [smiech2]

Nie wyobrażam sobie teraz jazdy bez trzech szklanek z turbo. Fajnie mruczy, jak jedziesz spokojnie jest bardzo oszczędne, jak "przydeptasz", rwie. Do miasta jak znalazł. ;)
Dodano: 2 lata temu
Do JacK: Jeżeli nie planujesz znacząco zwiększenia przebiegu to brałbym dla frajdy z turbinką. Wolałbym wolnossące cztery szklanki osobiście ale te trzy z dmuchawką są kuszące. Słyszałbym szepty [satan] codziennie gdybym był na Twoim miejscu [smiech2]
Dodano: 2 lata temu
Do glotox: przyszłe przebiegi będą podobne do obecnych robionych przez Mii czyli 55 tys. w 8 lat.
Dodano: 2 lata temu
Do glotox: No tak. Mnie od razu zdziwiło ze syn zaakceptowal Vana i taki silnik

BMW to swietne auta i marzenie młodych facetów ale raczej jako sedany lub coupe

To decyzje na szczeblu rodzinnym nie bedziemy rozważac
Dodano: 2 lata temu
Do MaArek77: jak dostał na "osiemnastkę" i chodził jeszcze do szkoły to było OK. Później zmieniły się priorytety i niestety :(
Dużo by pisać, dupy nie urywa.
Dodano: 2 lata temu
Do glotox: No sprawdza sie moja teoria.
W aucie do miasta i nowym w cenie 60-80 tys zl 3 cylindry sa akceptowalne.

W aucie marki premium za 150 lub 200 tys zl (mowie cennikowo nowe) ludzie maja inne wymagania.
Sa inne przyzwyczajenia i priorytety.
I chocby te 3 cylindry były dobre, ciche, oszczedne i dynamiczne... NIE bo nie

Na pogrzeb nie chodzimy w dresie nawet jesli jest czarny

I nie neguje zakupu kolegi ale stwierdzam ogólnie
Dodano: 2 lata temu
Ja bym wybrał 4 cylindrowy, "trójka" to jednak nie do samochodów. Nie znam Twoich przyszłych przebiegów, ale ze sprzedażą mojej beemki były problemy. Nikt niech chciał jej odkupić jak się dowiedział o silniku trzycylindrowym.
Dodano: 2 lata temu
Do MaArek77: Biorąc do tego pod uwagę, że ma już w standardzie:
- asystenta utrzymywania pasa ruchu,
- asystenta świateł drogowych,
- asystenta zapobiegania kolizjom czołowym,
- system monitorowania poziomu uwagi kierowcy,
- system informacji o ruszeniu pojazdu poprzedzającego,
- system ratunkowy eCall.
to jest lepiej wyposażony niż Sportsvan.
Dodano: 2 lata temu
Do JacK: No to gratuluje.
Kolega kupuje auto

Bo ja trochę szyderczo podchodzę do pożyczania aut na firmę (rozumiem ze to robienie kosztów).
Za to popieram kupno na raty czy kredyt ale po kilku latach auto będzie nasze.

Konfiguracja super bo obawiałem sie że kolega powie po co mi nawigacja w mieście? A właśnie w mieście jest potrzebna żeby znaleźć ulice czy firme.

A nie będzie navi to będzie z telefonu skoro nie można domówić.
System bezkluczykowy jest wygodny ale ryzyko kradzieży

Za to ładowarka indukcyjna, podgrzewana kierownica i kamera cofania to ekstrasy sa spore jak na auto miejskie.

Czekamy na prezentacje i zdjęcia.

Kurde fajne auto i "na wypasie" bo tylko takie mnie kręca ; )
Dodano: 2 lata temu
Autko o dość ciekawej powierzchowności, super ledy na grillu! [up] Wnętrze nie wygląda na małe i biedne, więc jazda pewnie będzie przyjemnością! Tylko zamawiać i jeździć! :)
Dodano: 2 lata temu
Moja N-ka już się cieszy na myśl o młodszym braciszku. :)
Dodano: 2 lata temu
Do MaArek77: do wersji N-line dołożylismy:
Pakiet TECH 2.
tylne czujniki parkowania, system multimedialny z 8-calowym ekranem z Android Auto™ i Apple Car Play™, Bluetooth ze sterowaniem głosowym, tylne głośniki, przyciemniane tylne szyby.
Pakiet COMFORT:
klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, ładowarka indukcyjna do telefonu, podłokietnik dla kierowcy, podgrzewane koło kierownicy i podgrzewane przednie fotele.

Silnik jednak zostanie 1,2 84 KM bo 1,0 turno 100 KM są trudno dostępne i wymagało by to długiego czekania aż by taki samochód został wyprodukowany na nasz rynek bo zapotrzebowanie na ten model w Europie jest bardzo duże.

Dziwna jest trochę polityka hyundaia bo nie można do wersji N-line dokupić nawigacji oraz dostępu bezkluczykowego co z kolei jest tylko dostępne dla wersji SMART ale akurat tutaj postawiliścmy na stylistykę zewnętrzą wersji N-line bo w stosunku do wersji SMART ma przednie i tylne światła ledowe oraz dedykowane felgi i tapicerkę czego znowu nie mozna mieć wersji SMART.

Nie bedzie żadnej ratki bo teraz ratki, nawet mini, mają niestety odsetki więc się nie opłacją.
Dodano: 2 lata temu
Bardzo ładne i sympatyczne auto.

Na pewno w wersji N-line najlepszy wygląd.
Bije na głowę Mii, UP-a bo to były plastikowe pudełka z blachą w środku jak w żuku czy seicento i miały 3 cylindry

Kolega wybaczy ale te modele Vw sa dla mnie bezsensowne i drogie

Chociaż wolnossący i 5 biegowy i10 to i tak co najmniej ok 66 tys zł - na mini ratkę pewnie źle nie jest

Mam nadzieje że ma chociaż pakiet z klima elektroniczna anie korby i pakiet Tech 2 z czujnikami parkowania i ekranem.

Bo za 2 lata to samo będzie w wersji "Bieda"


Powiem tak chyba najlepsza opcja wśród najmniejszych aut
Dodano: 2 lata temu
Mieszczuch pięciodrzwiowy, wygodniejszy od Seata. Mieliśmy 3d Arosę, wsiadanie i wysiadanie było nieco uciążliwe w mieście (bardzo długie drzwi). Za to parkowanie i widoczność - super. [bigok]

To jak, będzie z pazurem 100KM czy spokojne 84? [chytry] Ja to się w ogóle nie zastanawiałem mając do wyboru dychawiczny Sce 65KM, a TCe 90 z turbo, mimo, iż poruszam się głównie w centrum na krótkich odcinkach. I tak bardzo korzystnie cenowo wyszło (53.900). Pytanie czy to trwałe będzie... [boshe]

70 tys, trochę drogo, ale za to jaki wypas. [up]

Najnowsze blogi
Dodano: 22 godziny temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...
3 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
22 komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl