Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mercedes Klasa C blondaryjskabestia
»
magnetyzer a m271
Wpis w blogu auta
Mercedes Klasa C
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1514 razy
Data wydarzenia: 02.04.2012
magnetyzer a m271
Kategoria: serwis
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
40
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Tyle są warte co wszelkie wynalazki do oleju typu motodoktor itp.
Faktem jest, że montaż magnetyzera powoduje lepsze łączenie się paliwa z tlenem i dawał minimalne efekty przy silnikach gaźnikowych. Jednak jakakolwiek poprawa w pracy silnika nie brała się z niczego. Dzięki magnetyzerom mieszanka miała wyższą temperaturę spalania, co mogło powodować poźniejsze wypalanie się gniazd zaworowych. Z tego co pamiętam to jakiekolwiek efekty dawały magnetyzery kosztujące ok. kilkaset złoty. Tanie podróbki w niczym nie pomagały. W dzisiejszych czasach sztab inżynierów szuka rozwiązań kosztujących setki milionów dolarów żeby obniżyć spalanie , toksyczność spalin i zarazem zwiększyć moc silnika. Po co te wszystkie układy common rail , EGR , turbosprężarki , wtrysk bezpośredni w benzynie , sondy lambda itd. ,skoro można założyć 2 magnesiki , które w produkcji kosztują 5zł(razem z plastikową obudową - w którą ten magnez włożą małe chińskie rączki) i silnik będzie we wszystkim cacy.
Testy magnetyzerów, które były przeprowadzane na hamowni, wykazały 2% zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie zużycia paliwa. Jednak wszystkie takie testy są obarczone 2,5% błędem pomiarowym i tak naprawdę trzeba by było kilkudziesięciu wykonanych prób, by udowodnić cudowne działanie tego ustrojstwa.
Pamiętajcie! Popyt ksztaltuje podaz. Na poczatku byly magnetyzery do paliwa, pozniej sie pojawily do LPG, powietrza, oleju w skrzyni biegow i pare innych wariactw. Skoro ludzie chca kupowac to zawsze sie znajdzie ktos, kto to bedzie produkowal.