Wpis w blogu auta
Ford Focus
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 2276 razy
Data wydarzenia: 05.09.2016
LPG
Kategoria: obserwacja
Z tego co pamiętam to jest to BRC OBD z lubryfikacją, butla 46 litrów w miejscu koła zapasowego.
Z moich odczuć... przełącza się nie wyczuwalnie gdy silnik osiągnie temp. 30 st czyli po ok 1 km jazdy. Spalanie jeszcze dokładniej nie stwierdzone bo po pierwszym tankowaniu ktoś mi skasował licznik w połowie. Tankowanie nr 2 weszło 37,52 l/lpg (pusta butla) zrobione 315 km i rezerwa mruga, także spalanie już jest zadowalające.
Jedyna wada to wlew w zderzaku, nie udało się pod klapką...
Teraz miejmy nadzieje ze gaz nie zdrożeje za bardzo...
Ostatnia aktualizacja: 05.09.2016 19:16:49
Najnowsze blogi
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
47
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Ano tak.
Chyba nie tak do końca, u mnie gdy gazownik obniżył temperaturę przełączania na 20 stopni to gasł podczas przełączania, a zwykle działo się to na światłach
U mnie nie da rady. Płyn chłodzący musi mieć temperaturę 30-35 stopni i minimum 2000 obrotów silnik i dopiero wtedy przełącza się w automacie - innej opcji nie ma.
Z lubryfikacją nic zaworom się nie stanie...ale będę tu zaglądać regularnie
U mnie i latem nie jest tak szybko, no ale wystarczy te kilkaset metrów
Każdy silnik przyjmie gaz, jeśli będziemy się stosowali do 4 zaleceń:
- dobra instalacja, robiona pod dany model (brak oszczędności na wstępie)
- dobra robota przy złożeniu wszystkiego w kupę (j.w)
- dobrej jakości paliwa (nie tankowanie na stacjach-krzakach u Mirka, bo litr tańszy o 4 grosze)
- przestrzeganie zalecanych interwałów wymian płynów, filtrów itd.
Będzie hulać aż miło. Szczególnie dla portfela.
Zresztą temat przewałkowany na każdym forum po 1000 razy...
BTW: Daj namiar gdzie to robiłeś, żeby nikt kolejny nie pojechał do tego człowieka montować gratów od gazu, a po pół roku płacz spalanie że szaleje albo LPG psują silniki.
W Lanosie mam to samo, a że do pracy mam teraz 4 km, to wszystko było by psu na budę