Wpis w blogu użytkownika
speedi
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 955 razy
Data wydarzenia: 22.05.2018
Koniec diesla
Kategoria: inne
http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/masz-passata-tdi-lepiej-go-zawczasu-sprzedaj-to-ju%c5%bc-naprawd%c4%99-koniec-diesla/ar-AAxAmxp?ocid=ientp
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
22
komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 21 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
Parę lat temu w TVN Turbo zmierzyli spaliny w 5 letniej octavii TDI z DPF i 15-letniej z przebiegiem ori 650tys.km. Ta starsza miała 3 krotnie czystsze spaliny.
DPF i inne mają sens jeżeli użytkujemy intensywnie auto przez 3-4 lata nabijemy pół miliona i auto idzie do utylizacja. Jeśli nie to napędzamy koniunkturę produkcji części zamiennych które są potrzebne bo po kilku latach DPF niszczy silnik i wychodzimy na duży minus niż pozostać na prostych dieslach z normą E3 na trwałych częściach i odprężonych silnikach...
DPF montowali do T4 2,5TDI by wjeżdżać do miast i skończyło się to tak że trwałe TDI miało szereg awarii części dużo wcześniej niż ten przysłowiowy "śmierdziel" chociaż tak nie jest.