Wpis w blogu auta
Mitsubishi Lancer
Dodano: 16 lat temu
Blog odwiedzono 1127 razy
Data wydarzenia: 02.03.2010
klamka zapadła LPG w drodze
Kategoria: zmiany w aucie
2 tysiące przebiegu w miesiąc daje 20-25 tys km rocznie, a perspektywa 5-10 lat jazdy tym autem przemawia do mnie prognozą sporego grosza pozostawionego w kieszeni.
na czwartek umówiony jestem na montaż instalacji BRC Sequent24 w jednym z radomskich zakładów. mam do nich zaufanie. clio też u nich gazowałem. dwóch znajomych ma u nich montowane sekwencje i chwalą sobie.
znów nie będę patrzył na licznik złotówek na stacji tylko podjadę, zapłacę i pojadę
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
53
komentarze
Dodano: 27 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

od końca zacznę - BRC Sequent24 (wydaje mi się b. dobrą instalacją - opinie też ma niezłe) 2600 ze wszystkim.
Co do spalania.. no nie jest tak kolorowo
Trochę o dieslu myślałem, ale:
* Lancerka kupiłem bardzo okazyjnie i nie było możliwości kręcenia nosem że to benzyna
* tak czy owak brałbym benzynę z perspektywą zagazowania. składają się na to wszelkie koszty posiadania diesla. droższy rozrząd, generalnie droższe części. nie mówiąc już o np. padniętych wtryskiwaczach w nowoczesnych silnikach.
w lancerze mam silnik typu "prostak". żadnej zbędnej marudnej elektroniki itp. podobno nie do zajechania, podobno bardzo dobrze toleruje LPG.
dodatkowo - tak jak napisałem, w perspektywnie 5-10 lat nie zamierzam zmieniać auta, a z szybkich wyliczeń na aWc wyszło mi że instalacja zwróci mi się po roku, może 1,5 roku
pożyjemy zobaczymy. oby to była dobra decyzja
pozdrawiam i dzięki za wszystkie komentarze
Na przykładzie SAABka porównania już tu privami z zainteresowanymi robiłem i mi właśnie wychodzi nim koło 20,000km rocznie [+drugie 20,000km Volviną
Teraz aWc od maja'09 liczy mi 6,71L/100, do stycznia było 6,5L. Nie wiem jak jeździsz ale jeśli kupiłeś poniżej 100KM w benzynie to nie jakoś ultra szybko... spokojnie miałbyś średnią 6L/100km.
Czyli załóżmy 6,5L x 3,70zł= 24.05zł/100km i tyle właśnie liczy mi aWc (po to się tu właśnie zarejestrowałem:d).
Żeby mieć podobne osiągi w aucie z taką wagą to silnik benzynowy 2000ccm i 150KM minimum... czyli w moim stylu jazdy gdzie średnie przelotowe Kraków-W-wa-Radom-Kraków mam z gps 100kmh... spalanie minimum 9L. Tyle też paliło mi wcześniej bmw3 170KM.
Ile kosztuje b.dobry gaz do takiego 1,6L benzyniaka bez turbo?
mógłbym napisać że "bywając w USA" też podobne myśli mnie nachodziły. benzyna tania jak barszcz to co za problem posiadać 5.7 HEMI
no ale zejdźmy na ziemię - mieszkam w PL... ceny paliw europejskie, zarobki też... tyle że nie w euro a w PLN
dzięki za życzenia