Wpis w blogu auta
Toyota Starlet
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1996 razy
Data wydarzenia: 23.09.2012
KJS Radkowski Trakt 2012
Kategoria: podróż
Do Radkowa pojechaliśmy już w sobotę i po odbiorze administracyjnym pojechaliśmy na BK a potem zrobić opis trasy. z każdym odcinkiem mieliśmy coraz większe oczy - trasy prowadzące przez miejscowości, jedne kręte i techniczne, jedne bardzo szybkie, jeszcze inne bardzo brudne i śliskie. Szkoda że już na zapoznaniu było widać wyjeżdżone cięcia, sugerujące że nawet w KJSach mamy upalaczy. Potem czas na BK i oczekiwanie na start do prologu. Tuż przed startem nad Radkowem przeszła ulewa, ale nam to pasowało Niestety, mieliśmy problem z paliwem, przez co silnik nam przerywał, a na beczce po rzuceniu auta 'na gymkhanę' auto nam zgasło. Na szczęście nie liczyło się to do klasyfikacji rajdu
Niedziela to rajdowanie od samego rana, na dzień dobry przywitał nas przesychający odcinek 'Karolinka', na którym mały błąd w opisie sprawił że przy wyjściu z nawrotu zrobiło się ciepło, ale utrzymaliśmy się na czarnym Na odcink Gajów zarządzono wolny przejazd, więc następnym był nasz ulubiony oes z tego rajdu - 'Tłumaczów'. Kręty i techniczny początek, potem małe spadanie i dalej na pełnym piecu do mety. Na dzień dobry wykręciliśmy na tym odcinku drugi czas. Potem nadszedł czas na brudny OS4 - Sarny Zamek, na którym wykorzystywaliśmy całą szerokość drogi :D Niestety z powodów braków w zabezpieczeniu odwołano całkowicie najszybszą próbę 'Wambierzyce'. Druga pętla to poprawianie czasów i małe potknięcie na OS8 - w miejscu gdzie mieliśmy w opisie 'ciąć'na cięciu leżał wielki korzeń. Nie było czasu skorygować toru jazdy, więc żeby ominąć go zaatakowaliśmy nasyp po prawej stronie, ale bez większej straty czasowej. Niestety z przedniego koła zaczęło schodzić powietrze. I tutaj wielkie podziękowania dla załogi nr 22 - Kamil i Konrad Domino za użyczenie przenośnego kompresora i BC Rally Teamu za pomoc w naprawie koła Po pierwszej pętli zajmowaliśmy 6te miejsce, więc podjęliśmy decyzję o nieatakowaniu, tylko pojechaniu płynniej niż na poprzednim przejeździe. Taktyka się sprawdziła i poprawiliśmy wszystkie nasze poprzednie czasy, kończąc rajd na miejscu 5tym na 24 załogi w klasie 2!
Wielkie ukłony dla organizatorów - niesamowite odcinki, żadnych obsuwów czasowych, organizacja na bardzo wysokim poziomie, masa kibiców na odcinkach... Tak powinny wyglądać amatorskie rajdy. w przyszłym roku stawiamy się znowu na starcie!
Ostatnia aktualizacja: 26.09.2012 23:40:02
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
4
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Do babciaela: a drugi robi naprawy powypadkowe...