Wpis w blogu auta
Nissan Primera
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 956 razy
Data wydarzenia: 07.07.2013
kiedyś musiały pęknąć
Kategoria: awaria
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Równie dobrze mogła mieć mikropęknięcia, które drastycznie obniżają wytrzymałość. Taka opcja też jest możliwa
Stało się i już, dobrze że wszyscy cali, a ty masz nowe hamulce.
Szerokości
Czy tylko patrzą od strony zawieszenia i oceniają "na oko"
Na przeglądzie sprawdza się moc hamulców i rozkład siły pomiędzy kołami. Diagnosta nie ma obowiązku sprawdzenia stopnia ich zużycia a jedynie czy dobrze hamują.
Jeżeli tarcze były cienkie, a klocki dość grube to mógł przejść przegląd bez większych problemów
Wyobraź sobie że jedziesz autostradą 130 km/h i masz awaryjne hamowanie, tarcza pęka auto obraca o 80 stopni i dachujesz kilkukrotnie.
Ludzie tarcze hamulcowe to PODSTAWA
Pozdro.
A tarcze musiały być gorące jak w piekle, klocki też gorące. Wtedy hamowania nie ma w ogóle.
Swoją drogą - tarcze musiały być strasznie zużyte...