Wpis w blogu auta
Nissan Primera
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1090 razy
Data wydarzenia: 07.07.2013
kiedyś musiały pęknąć
Kategoria: awaria
Najnowsze blogi
Dodano: 10 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 28 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 29 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Równie dobrze mogła mieć mikropęknięcia, które drastycznie obniżają wytrzymałość. Taka opcja też jest możliwa
Stało się i już, dobrze że wszyscy cali, a ty masz nowe hamulce.
Szerokości
Czy tylko patrzą od strony zawieszenia i oceniają "na oko"
Na przeglądzie sprawdza się moc hamulców i rozkład siły pomiędzy kołami. Diagnosta nie ma obowiązku sprawdzenia stopnia ich zużycia a jedynie czy dobrze hamują.
Jeżeli tarcze były cienkie, a klocki dość grube to mógł przejść przegląd bez większych problemów
Wyobraź sobie że jedziesz autostradą 130 km/h i masz awaryjne hamowanie, tarcza pęka auto obraca o 80 stopni i dachujesz kilkukrotnie.
Ludzie tarcze hamulcowe to PODSTAWA
Pozdro.
A tarcze musiały być gorące jak w piekle, klocki też gorące. Wtedy hamowania nie ma w ogóle.
Swoją drogą - tarcze musiały być strasznie zużyte...