Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Mazda MX-5 Dziunia
»
Jeszcze słowo o hamulcach, czyli problem z zaciskiem.
Wpis w blogu auta
Mazda MX-5
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 788 razy
Data wydarzenia: 30.10.2011
Jeszcze słowo o hamulcach, czyli problem z zaciskiem.
Kategoria: awaria
Cena zestawu naprawczego... hmmm... spora (szczególnie jeśli wziąć pod uwagę, że to kilka uszczelek), a do tego brak gwarancji, że to pomoże, bo i cylinderek (którego w ASO nie da się zamówić po prostu) wyglądał na zjechany. Cena nowego zacisku w ASO, kosmiczna (jak na mój gust).
Ostatecznie zestaw naprawczy, w cenie kilkunastu funtów zamówiłem na wyspach, dorzucając do tego nowy cylinderek (kolejnych kilkanaście funtów). Doliczając do tego 2 godziny pracy mechanika, który musiał stary cylinderek rozciąć by go wydłubać, całość zakończyła się rachunkiem na kwotę ponad 3 krotnie niższą niż nowy zacisk bez robocizny...
Dziękuję ASO za super podejście, frontem do klienta!
huri_khan
Dodano: 12 lat temu
Do mamlecz: Dlatego jest możliwość oceniania takich wpisów, z której należy korzystać
Dodano: 12 lat temu
Fajnie, że masz wiele do powiedzenia - ale 60% dzienników pokładowych z dzisiaj jest o Twojej maździe, już drugi jest o hamulcach, a wszystkie o układzie jezdnym - nie za wiele tego? Jest taka niepisana umowa, że nie robimy wpisów "stadami" - szczególnie, gdy mają podobną treść i można by je upchnąć w jeden.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych