Wpis w blogu użytkownika
robsonik67
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 864 razy
Data wydarzenia: 18.08.2017
Jakość obsługi wg.Ford Polska
Kategoria: inne
Cóż,czas zmienić markę i zapomnieć...
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
13
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
16
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Nawet dla takiego co chce zasad trzymać się od A do Z są sposoby - nazywają się tzw. gestem handlowym - gdzie klient płaci tylko część za naparawę.
Ano
A to świntuchy, a ja mam pralkę i wagę łazienkową AEG, na szczęście nic się nie psuje.
No to jeszcze lepiej
A ona niewiele jest warta.
Gdy dają 5 czy 7 lat to nie dotyczy ona turbiny, sprzęgła, dwumasu czy wtrysków) czyli nie dotyczy niczego ważnego i drogiego co zazwyczaj się psuje.
A gdy już się coś zepsuje to i tak zrobią z klienta idiotę, źle Pan jeździ, za wolno to turbina padła, źle Pan wciska sprzęgło, złe paliwo Pan leje.
Wszystko aby nie zapłacić
Niezależny (czytaj opłacony) rzeczoznawca zrobi podkładkę aby klient musiał zapłacić.
Ot taki czasy, taka gwarancja
Owszem zdarzają się reklamacje uwzględnione i oczywiste ale dzisiaj trudno mieć pewność że gwarancja na 100% zadziała w razie poważnej awarii