Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta BMW Seria 3 M50B20 vanos
»
Gwintowane zawieszenie, rozpórka, nowy mieszek ręcznego.
Wpis w blogu auta
BMW Seria 3
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1806 razy
Data wydarzenia: 26.03.2014
Gwintowane zawieszenie, rozpórka, nowy mieszek ręcznego.
Kategoria: zmiany w aucie
Od ostatniego wpisu trochę czasu minęło i nudno by było, gdyby się nic nie działo. Opiszę po kolei co się zmieniło w aucie
1. zmiana mieszka ręcznego - tak jak w przypadku mieszka zmiany biegów kupiłam czarny, jednokolorowy wykonany ze skóry. Cała procedura była praktycznie taka sama jak przy zmianie pierwszego mieszka. Krokiem pierwszym było podważenie ramki na której znajdował się mieszek. Później dostałam ramkę z mieszkiem, a więc musiałam je jakoś rodzielić - oczywiście zastałam to samo co poprzednio - poklejone jedno z drugim. Nowy mieszek założylam na ramkę, wcisnęłam, trochę popoprawiałam i po 15 minutach roboty miałam już nowy jednokolorowy mieszek
2. gwintowane zawieszenie - jak zapewne pamiętacie przed zimą pękła mi prawa sprężyna (przód) , co zmusiło mnie do szybkiego zakupu kompletu 4 sprężyn Eibach Sportline -45-50mm. Niestety po wyrobieniu się sprężyn musiałam zrobić przymiarkę swoich 17" na lato - no i cóż ...groziłoby to powyginaniem nadkola
Talerzyki gwintu spsikałam miedzią w spreju ( chodź zdania co do jej działania w tamtych okolicach są cały czas podważane
Po założeniu sprawdzaliśmy auto na równościach i nierownościach - test zaliczony pozytywnie
Wyprzedzając pytania - da się jeździć na gwincie po naszych dziurawych drogach, trzeba to tylko robić z głową. Codziennie do pracy przejeżdzam przez progi zwalniające i nic nie ocieram.(fakt faktem nie jest gwint nie jest skręcony na maksa w dół, ale o krawężnikach mogę zapomnieć
Czy jest twardo? powiem ,że jest umiarkowanie twardo - zębów sobie nie wybijam jadąc.
Pewnie twardziej by było gdybym na maxa skręciła w dół i pozbyła się helperów (czyli sprężyn pomocniczych) , ale takich rzeczy (na razie) próbować nie będę
Nie trzeba było znowu jechać na zbieżność , ani nic ustawiać w związku z kątem nachylenia kół. .. może z czasem pojawią się cambery ,co pozwoli mi uzyskać lekki negatyw ,ale to już patrzenie trochę dalej w przyszłość..
Spokojnie na fotkach auto jest na zimówkach jeszcze. 17" czekają no nowe opony..
3. rozpórka przednich kielichów - ponieważ pojawił się gwint , musiała się pojawić i rozpórka. Teraz jakoś całość ma ręce i nogi (i glowę) i trzyma się kupy. Jeździ się sztywniej (http://www.autocentrum.pl/technika/rozporka-zawieszenia-gadzet-czy-przydatne-rozwiazanie/ ).
Cóż..pod maską i nie tylko czeka mnie jeszcze wiele roboty , ale zakasuje rękawy i się nie opier..
Myślę ,że to by było już wszystko
Ostatnia aktualizacja: 26.03.2014 19:08:32
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
4
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Co by tam nie mówili czy pisali, ciągle podziwiam i jestem pod wrażeniem Twojej zajawki
MTS miałem montować do Vento ale nie zdążyłem
Szerokości i uważaj na studzienki...
Sorki mamba ale tak mi się jakoś kojarzą rasowane e36
masz tu ->
www.youtube.com/watch?v=LIHr125z_dY