Wpis w blogu użytkownika
brzozzhems
Dodano: 5 lat temu
Blog odwiedzono 1440 razy
Data wydarzenia: 28.09.2020
EOLYS
Kategoria: inne
taki mały apdejt w temacie Peugeota.
W zeszłym tygodniu na wyświetlaczu pojawił się złowieszczy komunikat: "engine fault" wsparty jeszcze drożej brzmiącym "particle filter error".
Szybki telefon do mojego frankofilskiego mechanika i wizyta umówiona.
Skończyło się jedynie na strachu i dolewce EOLYS.
Co ciekawe drugiej dolewce (pełny zbiornik).
Poprzedni właściciel nigdy nic nie robił, ale według mojego mechanika, to dobrze świadczy - gdyż zapewne zawsze tankował do pełna (diesel) i to dobrej jakości - co spowalnia zużycie płynu eolys.
Po drugie, jest kolejny dowód na autentyczność przebiegu.
Uff.
A już się bałem, że diesel mi (znów) obrzydnie.
Całość zamknęła się w kwocie 390zł, co chyba jest dobrą ceną.
Pozdrawiam,
Piotrek
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
Drugi raz się na to nie piszę, bo mnie o suchym pysku i z pustymi kieszeniami zdrajcy do hotelu wysłali. Miałem tylko fajki ale przy tej zadyszce nie szło nawet przypalić
Zepsutym rowerem... Koczkodany jedne
Stereotypy...
Sam wiedziałem by szukać wersji 8V, do tego mam aż 112KM i zwykły zbiorniczek na eolys a nie droższą w wymianie nerkę (ale o tym to się dopiero teraz dowiedziałem).
Tylko szóstego biegu brak :/
Niby tylko dolewka, a jaka ulga
W takim przypadku to tylko depresja zostaje albo trening na "Nieskalanego"
Dobrze, że gdy jeździłem po Europie to miałem 3.0 bez tego syfiastego rozwiązania. Inni w młodszych albo w Masterach to ciągle jakieś chore akcje, dziwne zachowania i serwisy. No ale i przebiegi duże, powyżej 20 000 km miesięcznie. Ja jednym strzałem kiedyś zjechałem na raz chyba około 26 000 km ale to było w 5 tygodni.
Jednemu z moich klientów to wytłumaczyłem i dolewki płynu są obecnie nawet co 120 tys km.
Jak tu przyjdzie Marcin, to znowu będzie, że polewa
To już chyba legenda
Dobrze, że nie zrobił engine-out 😅