Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Citroen C4 » Diesel i 2T







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Citroen C4
NEL
Jeździ: Citroen C4
  • przebieg 137 602 km
  • rocznik 2005
  • kupione używane w 2014
  • silnik 1.6 HDi
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 781 razy
Data wydarzenia: 28.11.2014
Diesel i 2T
Kategoria: obserwacja
Poczytałem, przeanalizowałem i zalałem full bak z dodatkiem 300ml oleju 2T. Po kilkunastu kilometrach uruchomiłem zimny silnik, i to co rzuciło mi się w uszy to inny klekot diesla. Nie wiem czy wpływ na to miało dodanie 2T, czy -5*C, które akurat było na zewnątrz...

Dodano: 9 lat temu
Nie mam FAPa.
Dodano: 9 lat temu
Do RoboD7: Twój wybór. Lej olej, a za jakiś czas wznowimy temat. Nie wiem czy Twoje auto ma FAP'a, jeśli tak to niebawem go zakleisz.
Dodano: 9 lat temu
Umów się z kimś kto ma C4 z tym silnikiem. Posłuchacie sobie spokojnie jak oba pracują. Nie szukaj na siłę, bo mozesz coś nie daj Boże pogorszyć. Jak już musisz to może lepiej umów się na Liqui Molly Engine Flush, dużo warsztatów ma to urządzenie do czyszczenia wtrysków.
Ale tu przebieg jest żadne więc lepiej tankuj paliwo premium i przedmuchaj od czasu do czasu na trasie to autko.
Dodano: 9 lat temu
Jeszcze Ceramizer, Modyfikator +, oraz diesel premium i Citroen ewoluuje w rosyjski czołg [smiech2]

A tak na poważnie, jak pisano niżej. Te wszystkie bajery są guzik warte, a jedyne co mogą to zaszkodzić.
Rzetelny serwis, dobry olej silnikowy i traktowanie silnika z "głową" i wszystko będzie służyło jak trzeba przez długie lata.
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: zmniejszenie korekty wtrysków u wielu użytkowników lejących 2T, stoi jakby w sprzeczności z podanym przez Ciebie faktem oblepiania wtryskiwaczy.
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: A flit cząstek stałych ..... Temu to się musi podobać :D
Dodano: 9 lat temu
Do RoboD7: Nie, ale znam temat od dawna...
Dodano: 9 lat temu
Bujda na resorach. Jeżdżę autami co mają po 600.000km i nigdy nie było problemów z pompą wysokiego ciśnienia, jak już to padają wtryski. Dodanie oleju do ropy będzie powodowało powstawanie nagarów w komorze spalania i oblepienie wtryskiwaczy - dopiero narobisz sobie kosztów.
Dodano: 9 lat temu
Do mrBean: poświęciłeś trochę swojego cennego czasu na przeczytanie choć pierwszej strony z linku :-P
Dodano: 9 lat temu
Teraz będzie na pewno lepiej.
Tak działa autosugestia
Dodano: 9 lat temu
Do Andreyew: Ten kilkanaście kilometrów przejechałem bezpośrednio po zatankowaniu i w tym czasie wszystko się wymieszało. Potem auto stało pod chmurą.
Dodano: 9 lat temu
Do Egontar: http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/76456-mixol_dlaczego_dolewamy_oleje_2t_do_ropy_pigulce.html
Dodano: 9 lat temu
"Po kilkunastu kilometrach uruchomiłem zimny silnik..."
Czyli najpierw pchałeś go czy może holowałeś ?
Dodano: 9 lat temu
Ale po co, dlaczego i o co chodzi?!
Dodano: 9 lat temu
Inny to znaczy jaki? Głośniejszy? Bardziej cichy?
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
2 komentarze
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
3 komentarze
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
57 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl