Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1125 razy
Data wydarzenia: 18.12.2013
Definitywny koniec skrzyni biegów.
Kategoria: inne
Jakiś czas później w czasie jazdy skrzynia zaczęła sama przełączać się z trybu D-drive do N-neutral.
Sytuacja irytująca, ale przede wszystkim niebezpieczna - zważywszy na to że zdarzyło się to podczas wyprzedzania.
Po powrocie do bazy i ostygnięciu (pojawiał się komunikat o przegrzaniu skrzyni biegów) "wajchę" można bylo ustawiać w dowolnym położeniu bez jakiegokolwiek efektu na kołach.
Laweta.
Użeranie się pakistańczykami i arabami kto za to płaci i trzytygodniowe oczekiwanie.
Z raportu naprawy dowiedziałem się tylko tyle, że skrzynia została wymieniona. Czy na nową, nie wiem.
Naszczęście cheapcheap jest już w pełni sprawny i czeka na kolejny wyjazd.
I Bogu dzięki, w zapasowym GMC właśnie zapalił się komunikat o przegrzewającej się skrzyni...
Ostatnia aktualizacja: 18.12.2013 08:58:15
Najnowsze blogi
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
47
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Instalowana w użytkowanym przeze mnie chevym skrzynia montowana jest w wielu innych modelach (choćby w S-10 MrBeana) i słynie z częstych, up@#$dliwych awarii.
Podobnie jest z inną GM-owską skrzynią: 4L30-E, znaną szerzej w Europie dzięki "występom" w BMW i Oplu w latach 90' i będącą główną przyczyną dla której nie kupuje się "beemki w automacie".
Trochę słabo jak na największego producenta samochodów w USA, kraju automatycznych skrzyń biegów.
Przerabiałem to kiedyś i jakoś nie tęsknie do tego...
Standard w tych skrzyniach - ponoć moduł sterujący ciśnieniami - koszt 130 do 150 $ + przesyłka do PL. Będzie trzeba to zrobić...
Ja w "Aishy" też nie mam lekko.
Kwestia przywzyczajenia.