Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 1121 razy
Data wydarzenia: 18.12.2013
Definitywny koniec skrzyni biegów.
Kategoria: inne
Jakiś czas później w czasie jazdy skrzynia zaczęła sama przełączać się z trybu D-drive do N-neutral.
Sytuacja irytująca, ale przede wszystkim niebezpieczna - zważywszy na to że zdarzyło się to podczas wyprzedzania.
Po powrocie do bazy i ostygnięciu (pojawiał się komunikat o przegrzaniu skrzyni biegów) "wajchę" można bylo ustawiać w dowolnym położeniu bez jakiegokolwiek efektu na kołach.
Laweta.
Użeranie się pakistańczykami i arabami kto za to płaci i trzytygodniowe oczekiwanie.
Z raportu naprawy dowiedziałem się tylko tyle, że skrzynia została wymieniona. Czy na nową, nie wiem.
Naszczęście cheapcheap jest już w pełni sprawny i czeka na kolejny wyjazd.
I Bogu dzięki, w zapasowym GMC właśnie zapalił się komunikat o przegrzewającej się skrzyni...
Ostatnia aktualizacja: 18.12.2013 08:58:15
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
40
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Instalowana w użytkowanym przeze mnie chevym skrzynia montowana jest w wielu innych modelach (choćby w S-10 MrBeana) i słynie z częstych, up@#$dliwych awarii.
Podobnie jest z inną GM-owską skrzynią: 4L30-E, znaną szerzej w Europie dzięki "występom" w BMW i Oplu w latach 90' i będącą główną przyczyną dla której nie kupuje się "beemki w automacie".
Trochę słabo jak na największego producenta samochodów w USA, kraju automatycznych skrzyń biegów.
Przerabiałem to kiedyś i jakoś nie tęsknie do tego...
Standard w tych skrzyniach - ponoć moduł sterujący ciśnieniami - koszt 130 do 150 $ + przesyłka do PL. Będzie trzeba to zrobić...
Ja w "Aishy" też nie mam lekko.
Kwestia przywzyczajenia.