Wpis w blogu auta
Opel Vectra
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 8171 razy
Data wydarzenia: 21.03.2013
Ceramizer po 4000 km
Kategoria: obserwacja
Tak jak obiecałem dalej opisuję to co zaobserwowałem.
Jestem pozytywnie zaskoczony - spalanie mojej Veci znowu minimalnie spadło!!!
Komputer pokładowy pokazuje teraz maksymalne wartości 8,3l/100 km. Jeżdżę tym autem już ponad 3 lata i zawsze w mieście było około 9,5 - 9,6.
Jeśli chodzi o inne zalety tego środka, które opisuje producent - ja nie zaobserwowałem.
Puki co to jestem zadowolony z inwestycji 70 zł w ceramizer.
Za jakiś czas znowu coś napiszę jak "to" się sprawuje.
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Na forum Jeepa ktoś opisuje "domowym" sposobem badanie podobnych środków- poszukaj linku gdzieś moim wcześniejszy temacie.
Dla tunerów przygotowujących auta do sportów to też żadna nowość.
W Corsie wlałem kiedy miała ok 120-150 tyś. Teraz ma 260 tyś. i brat dalej nią jeździ. W silniku nic nie naprawiane.
Trzy auta mam tym zalane od parudziesiąciu tys. kilometrów, mało?
Wrodzonych pesymistów nic nie przekona, nawet moje i kolegi który napisał ten temat pozytywne uwagi.
Producent pokazuje badania różnych ośrodków badających działanie i chropowatość powierzchni ciernych. Test jazdy bez oleju... Za dużo ludzi było w to wmieszanych by budować kłamstwo na wielką skalę. Trochę optymizmu.
zwykla fizyka i chemia to moj chleb powszedni, a mimo to nadal nie rozumiem wielu rzeczy. skad na przyklad mam wiedziec, ze to sie naklada tylko tam, gdzie jest potrzebne? albo ze nie reaguje z olejem tudziez jego dodatkami, ktore w kazdym oleju moga byc inne? znajac wlasciwosci fizyczne ceramiki (np. slabe przewodzenie ciepla) sklad mam wiedziec, ze nie spoteguje naprezen pomiedzy elementami silnika z powodu izolacji termicznej materialow o roznych wspolczynnikach rozszerzalnosci cieplnej?
jezeli mam komus zaufac, to na pewno nie reklamom, ale producentowi mojego silnika, ktory twierdzi by zadnych dodatkow nie stosowac. no chyba, ze ktos rzeczywiscie skutecznie udowodni ze to nie wplynie negatywnie na silnik i jego podzespoly, np. pokaze mi pomiary chropowatosci i grubosci powierzchni ciernych, to sam z checia zaczne tego uzywac.
Dlatego zapytałem
Powodzenia
Remont silnika to nie 70 zł.
A coś się żle działo,silnik wykazywał oznaki zużycia że kolega wlał ten specyfik ?
Nigdy nie miałem żadnych niemiłych konsekwencji tego zabiegu...
w spadek spalanie nie wierze, o ile nie byl przeprowadzony profesjonalny pomiar, bo takie roznice sa w granicach bledu statystycznego.