Wpis w blogu auta
Peugeot 207
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 1376 razy
Data wydarzenia: 04.12.2011
50'000 km - parę słów o..
Kategoria: inne
Przez cały ten czas, nie przytrafiła się ani jedna poważna awaria.
Kilka tysięcy temu zostały wymienione klocki hamulcowe z przodu (było 90% zużycia). Z tyłu są jeszcze OK - starło się ponad 60%.
To by było na tyle o awariach.. No wypadałoby dodać jeszcze, że w niecały rok po zakupie spaliła się lampka podświetlająca deskę rozdzielczą, a konkretnie pokrętło temp. nawiewu - ale w sumie, to tak do tego przywykłem, że mi to nie przeszkadza (aby to wymienić, trzeba by było rozbierać całą deskę, a to trwa..).
No, Peugeocik awaryjny nie jest,
Pierwsza, to skrzynia biegów. TYLKO 5! przełożeń (dlaczego?!
Drugą rzeczą, która mnie intryguje jest tempo zużywania się opon. W moich Continentalkach prawa przednia opona, od zewnętrznej strony sięga już prawie znacznika. W tym wypadku przyszłe lato jeszcze przejeździ na tylnej osi, lecz za rok czeka mnie zakup nowego kompletu.. Zimówki trzymają się dobrze. Chciałbym tu jeszcze zauważyć, że 206-stka na jednym komplecie przejeździła prawie 100tys.
Z wad, to chyba tyle
O plusach mógłbym gadać godzinami.. ale najważniejszy z nich, to chyba motor. No nie da się ukryć, że silnik, który daje mnóstwo przyjemności, jest bezawaryjny i pali przy tym 6 l/100km jest dobrym silnikiem
Jak już mkniesz niczym błyskawica i składasz się jak Loeb w "3 prawy zać do 2" to na pewno docenisz fotele, których trzymanie boczne jest na prawdę wyborne! za to Ci z tyłu...:D przy tym wszystkim są bardziej twarde niż miękkie i nie męczą przy długiej podróży. To wszystko i przyjemne wykończenie wnętrza sprawia, że każda podróż tym samochodem, to czysta przyjemność
Bez zastanowienie kupił bym ten wóz po raz drugi i trzeci.. i polecam wszystkim zastanawiających się nad sensem kupna tego Peugeocika
P.S. Genialni francuscy konstruktorzy wymyślili coś takiego, jak listwa wizualnie obniżająca przód. Po przejechaniu przez nawet niewysoki krawężnik już się rozrywa.. fakt: wystarczy wyjść z samochodu schylić się, i złączyć ją na środku ponownie. Ale jest to trochę denerwujące, a odgłos targanego po betonie plastyku, nie jest przyjemny. No i jeszcze muszę wspomnieć o lakierze. "Czarny fajny... jak umyty." No i widać niestety każdą ryskę od pierścionka, paznokcia, bransoletki.. (trzeba kobietą otwierać drzwi
Ostatnia aktualizacja: 05.12.2011 00:46:59
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
42
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

Żarówki - he he, a to ciekawe bo jak śmigałe punciakiem to także dosyć często wymieniałem, a mechaniki powiedzieli mi to samo: "ten typ tak ma" Znaczy, że jest cała lista takich typów.
Opony - zakładanie słabych opon na tył nie jest dobrym pomysłem.
pierwsze i drugie 50 tysia kaemów to każde auto ma bez szemrania robić i już więc ja Ci życzę aby trzecia pięćdziesiatka przebiegała bezawaryjnie.
już jest
-to akurat nie jest wina opon,ale oznaka,że np. końcówka drążka kierowniczego jest do wymiany
P.S. zadowolenia z jazdy życzę