Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Polo Poli :)
»
3 serwis auta w ASO Świtoń - Paczkowski Lubin
Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1374 razy
Data wydarzenia: 17.08.2015
3 serwis auta w ASO Świtoń - Paczkowski Lubin
Kategoria: serwis
Nadszedł 3 już serwis auta u autoryzowanego dilera VW.
Wymieniono:
- olej Motul 507.00 (swój)
- filtr oleju
- płyn hamulcowy
Nie wymieniałem filtra kabinowego oraz powietrza, ponieważ zrobiłem to pół roku wcześniej więc nie było potrzeby.
Auto przeszło pełny przegląd wraz z wpisem do książki serwisowej. Brak poważniejszych uszkodzeń czy też nieprawidłowości. Nawet nie zauważyli że auto nie ma DPF-u oraz że było chipowane
Na następnym przeglądzie (za 2 lata) będę miał do wymiany rozrząd oraz klocki hamulcowe.
Jak narazie Poli sprawuje się bez większych zastrzeżeń więc eksploatacji ciąg dalszy.
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
14
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
w benzynowym Polo nikt nie kreci licznika bo przebieg i tak jest maly...gdy kupowalem mial 168 000 km a teraz ma 201 i wiem ze przebieg na 99% jest oryginalny
Nigdy nie kupię auta od Turka i bez książki serwisowej.
Ni kupuje sie tez oferty "Export Preise" oraz bez ważnego badania AU/HU.
W ofercie jest zawsze podane kto jest właścicielem komisu - jak brudas to dziękuje.
Niektórzy tak doskonale mówią po niemiecku że czasami przez telefon trudno wyczuć inny akcent
Wpisz na mobile.de wyszukiwanie jakiegokolwiek kompaktowego modelu z silnikiem diesla w wieku 10 lat i przebieg do 120 tys. km i zobaczysz że te wielkie przebiegi w dieslu to mit polskich handlarzy oszustów kupujących tanio zajeżdżone graty.
Jest wszystko tylko odpowiednio kosztuje.
Stary juz miał lekko zjechane ząbki.
Tylko Niemcy sa tak głupcy że jak w książce serwisowej jest napisane że w dieslu co 120 tys. km to czekają nawet 10 lat, to samo z filtrem paliwa - wymienia sie co roku bo brudny a nie czeka do 60 czy 90 tys. km