Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Volkswagen Polo Poli :)
»
3 serwis auta w ASO Świtoń - Paczkowski Lubin
Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1507 razy
Data wydarzenia: 17.08.2015
3 serwis auta w ASO Świtoń - Paczkowski Lubin
Kategoria: serwis
Nadszedł 3 już serwis auta u autoryzowanego dilera VW.
Wymieniono:
- olej Motul 507.00 (swój)
- filtr oleju
- płyn hamulcowy
Nie wymieniałem filtra kabinowego oraz powietrza, ponieważ zrobiłem to pół roku wcześniej więc nie było potrzeby.
Auto przeszło pełny przegląd wraz z wpisem do książki serwisowej. Brak poważniejszych uszkodzeń czy też nieprawidłowości. Nawet nie zauważyli że auto nie ma DPF-u oraz że było chipowane
Na następnym przeglądzie (za 2 lata) będę miał do wymiany rozrząd oraz klocki hamulcowe.
Jak narazie Poli sprawuje się bez większych zastrzeżeń więc eksploatacji ciąg dalszy.
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
40
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

w benzynowym Polo nikt nie kreci licznika bo przebieg i tak jest maly...gdy kupowalem mial 168 000 km a teraz ma 201 i wiem ze przebieg na 99% jest oryginalny
Nigdy nie kupię auta od Turka i bez książki serwisowej.
Ni kupuje sie tez oferty "Export Preise" oraz bez ważnego badania AU/HU.
W ofercie jest zawsze podane kto jest właścicielem komisu - jak brudas to dziękuje.
Niektórzy tak doskonale mówią po niemiecku że czasami przez telefon trudno wyczuć inny akcent
Wpisz na mobile.de wyszukiwanie jakiegokolwiek kompaktowego modelu z silnikiem diesla w wieku 10 lat i przebieg do 120 tys. km i zobaczysz że te wielkie przebiegi w dieslu to mit polskich handlarzy oszustów kupujących tanio zajeżdżone graty.
Jest wszystko tylko odpowiednio kosztuje.
Stary juz miał lekko zjechane ząbki.
Tylko Niemcy sa tak głupcy że jak w książce serwisowej jest napisane że w dieslu co 120 tys. km to czekają nawet 10 lat, to samo z filtrem paliwa - wymienia sie co roku bo brudny a nie czeka do 60 czy 90 tys. km