Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Peugeot 406

Blog auta Peugeot 406
Dodano: 13 lat temu, przez staryjabol
Czas na krótkie podsumowanie jako że na liczniku pojawiła się magiczna liczba 200000. Od czasu zakupu minęło 1,5 roku i 37 tysięcy kilometrów. Bywało różnie, było kilka niespodzianek w trasie, ale generalnie jestem zadowolony, gdyż zawsze udało się dotrzeć do domu. Mam nadzieję że następne kilka lat podczas których zamierzam użytkować Żeżota przeminie bez większych niespodzianek.
Po biebrzańskim wyjeździe gdzie miałem możliwość sprawdzenia wszystkich mitów i faktów nt CB ( zaoszczędziłem na mandatach ) zdecydowałem się na zakup zestawu. Wybór padł na Presidenta Walkera oraz antenę President Alaska. Zamontowałem je w serwisie CB ( został od razu zestrojony )i mam nadzieję że uda mi się jeszcze trochę zaoszczędzić na mandatach ;). Radio i antena są zamocowane na stałe, więc teraz podczas postoju będzie dochodziła dodatkowa operacja - demontaż, ...
Kupiłem ostatnio wykładzinę do bagaznika - do tej pory po wycieczkach z psem trzeba było odkurzać i sprzątać, teraz wystarczy wyjąć i spłukać ;)
Dodano: 13 lat temu, przez staryjabol
Co prawda było to już jakiś czas temu, ale dopiero teraz znalazłem chwilkę aby napisać o zakupie dedykowanych dywaników. Znalazłem je na allegro w dosyć atrakcyjnej cenie, w lecie wyglądają dużo ładniej niż gumowe "rynny" które są idealne na zimę ale wyglądają beznadziejnie. Jak już wspomniałem dywaniki są przeznaczone do 406 co jest o tyle ważne w przypadku kompletu przednich, że są idealnie dopasowane do podłogi i co za tym idzie, np po stronie kierowcy dźwignia ...
Dodano: 14 lat temu, przez staryjabol
Postanowiliśmy z kolegą wybrać się na Podlasie żeby trochę na ptaki popatrzeć :)Po 8 godzinach spooookojnej jazdy dotarliśmy w końcu do Grądów nad Narwią. Wody w tym roku jest wyjątkowo dużo,ptaków również... Po zakupach w Wiznie ( należało się zaopatrzyć w Łomżę :))podjechaliśmy do Bronowa za most, żeby popatrzeć na Narew z drugiej strony. Mieliśmy już się zbierać, ale moje auto było innego zdania - rozrusznik przestał kręcić. Na pych też nie bardzo można ...
Wykorzystując ostatnie weekendy lata odwiedzamy ostatnio naszych południowych sąsiadów. Tym razem dotarlismy do Muzeum Tatry w Koprivnicy - można tam podziwiać czeską myśl techniczną od końca XIX wieku do lat 90 ubiegłego stulecia. W muzeum wystawione są pojazdy osobowe i ciężarowe marki Tatra, kiedyś popularne na naszych drogach, dziś odchodzące w zapomnienie. Z Koprivnicy niedaleko już do malowniczego Stramberku - miasteczka położonego na wzgórzu nad którym króluje ...
No i po tygodniu trzeba było wracać... w drogę powrotną udaliśmy się tą samą trasą, tzn przekroczyliśmy granicę w Ahlbeck i przez Anklam, Passerwalk udaliśmy się w kierunku Berlina, a potem autostradą nr 15 w stronę przejścia granicznego w Olszynie. Ruch nieduży, zero korków, co pomogło nam dotrzeć do domu w osiem i pół godziny wraz z półgodzinną przerwą na obiad. Ta opcja przez Niemcy do Świnoujścia ma naprawdę sens, ale jeśli ktoś wybiera się do np ...
Dodano: 14 lat temu, przez staryjabol
2 lata temu trasę Śląsk-Świnoujście pokonałem w 12 godzin klnąc na polskie drogi i polskich kierowców. Tym razem chciałem tego zaoszczędzić sobie i Dziewczynie i zdecydowałem się pojechać przez Niemcy. W tym wyborze utwierdził mnie fakt, iż wreszcie można do Świnoujścia wjechać bezpośrednio z Ahlbeck unikając przeprawy promowej, na którą oczekiwanie może trwać równie dobrze 10 minut jak i 2 godziny. 780 kilometrów pokonaliśmy w 9 godzin,z czego 700 kilometrów to ...
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel