Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta

Blog auta
Dodano: 11 lat temu, przez JanCek
Bry. Powiedziało się Felek 40mm w górę, to trzeba powiedzieć jeszcze +16mm , bo moim zdaniem na moich starych oponach ...przy lifcie dystansowym autko wyglądało troszkę nie korzystnie (zbyt małe kółeczka) więc postanowiłem założyć troszkę większe :))) w tym celu zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym kpl felg stalowych i poddałem je procesowi własnoręcznej renowacji, po czym założyłem nań oponki 215/80/15 zamiast fabrycznych 195/80/15 i w ten oto cudowny sposób ...
Dodano: 12 lat temu, przez JanCek
Cze :))) Strugam sobie bagażnik dachowy, właściwie stan surowy zamknięty...już zamknięty :))) ale, ale jeszcze chciałbym dodatkowe oświetlenie o ile w wypadku tylnych lamp roboczych nie mam pytań to, nie mogę się zdecydować na przód i tutaj pojawia się pytanko. 1,2,3,4 czy 5 Pomożecie ??? :)))
...no, to majówkę mamy za sobą było jak zwykle zajebiasczo! pogoda dopisała frekwencja oraz humor uczestników też. Felek przeszedł gruntowny przegląd, diagnostykę komp. i ochoczo ruszył na nową trasę widokową Pogórza Wielickiego oraz próbę sportową na torze off-roadowym w Kokotowie, z roadbookiem w dłoni przejechaliśmy ok. 40 km. Pilot/ka jak zwykle spisał się na medal, autko też i po 2 godz. znów byliśmy na parkingu pod siedzibą LS, gdzie czekał na nas ciepły ...
…których wkurzają wpisy o wymianie filtra, oleju i wycieraczek ;) Właśnie wymieniłem sobie filtr paliwa, którego już zakup był… kłopocikiem. Sprzedawca w hurtowni rzekł "panie tego nikt nie wymienia, musiałbym sprowadzić" może dlatego że filtr znajduje się w zbiorniku, razem z pompą i czujnikiem poziomu paliwa i jest troszkę roboty żeby go wydłubać. Nówkę kupiłem w servisie. … do tego jeszcze wymieniłem sobie trzy krzyżaki, dwie podpory wału ...
Dodano: 12 lat temu, przez JanCek
no to tak… jakby ktoś miał freelandera i zapragnął sobie wymienić przednią środkową poduszkę dyfra , najczęściej się zrywa… :( to musi najpierw odkręcić tylną prawą i lewą oraz wał napędowy, inaczej nie ma szans zaaplikować nowej (wiem bo właśnie skończyłem):))) po odkręceniu prawej, lewej i wału troszkę ciasno ale wcisnąłem nową.
No i stało się, dziś w drodze do pracy Felkowi stukło 100tysi
W ramach powitania jesieni wybraliśmy się na małą wycieczkę według roadbooka z przewodnika BFGoodrich trasa nr19 . Spytkowice – Kasprówka - Zubrzyca Dolna - Zubrzyca Górna - Koszarawa Godzinka jazdy i już jesteśmy na parkingu pod XVIII-wiecznym kościółkiem w Spytkowicach, który jest pierwszą kratką naszego roadbooka, przed nami ok. 70 km jazdy w pięknych okolicznościach przyrody. Czekały na nas strome podjazdy, zjazdy, błotko i kamienne szlaki. Pogoda ...
Dodano: 12 lat temu, przez JanCek
Korzystając z pięknej pogody i dnia wolnego od pracy :)) udałem się do garażu celem... wymiany świec zapłonowych. Zrobiłem to ponieważ przebieg Felka zbliża się do 100kkm a tylko do tylu można hasać na swiecach platynowych :( :))) Wcześniej zakupione świece to CHAMPION PLATINUM polecane przez LR to mojego silnika. Wymiana przebiegła bez żadnych problemów. Następna wymiana za 100tyś km Świece 95zł Wymiana 0 no i jeszcze… ale to już w dzienniku Peżony ...
Dodano: 13 lat temu, przez JanCek
Wczoraj dotarł do mnie nowiutki, pachnący tłumik środkowy, więc dzisiaj ochoczo zabrałem się do wymiany... bo stary wyziew stawał się nieco uciążliwy dla uszu sąsiadów (moich nie) Co rano… godz. 5:15 mogli rozkoszować się radosnym szmerem Felka WRC :))) gdy śmigałem do pracy W związku z… weekendowym wyjazdem, … jakby zareagowali na ten piękny dźwięk nasi południowi sąsiedzi i ich południowi sąsiedzi, wolę nie sprawdzać . Operacja odbyła ...
A było tak: :) Na miejscu byliśmy około 11, przy bramie LS rejestracja i odbiór roadbooka. Dostajemy nalepe na Felka, plakaty, smycze, losuje niespodziankę i... mam kupon na bezpłatną diagnostykę do wykorzystania do końca 2011r Parkujemy i idę do serwisu by Felkowi zafundować komputerową diagnostykę + ogólny przegląd żelaza. W czasie przeglądu zjadamy grochówe z kuchni polowej, odwiedzamy plac zabaw, córka dosiada Toylandera i rusza na wyznaczony tor. Po ...
Dodano: 9 godzin temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...