Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Polo Traktorek
Nazwa auta:
Traktorek
Marka:
Volkswagen
Model:
Polo
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 D AEF
Przebieg:
199 767 km
Rocznik:
1997
VW Polo 1.9 D, samochód w rodzinie od 2007 roku. Sprowadzony z Francji, wyposażony w dwie poduszki powietrzne, wspomaganie kierownicy i chyba nic więcej godnego uwagi, no może poza aluskami :)
Bardzo fajny do jazdy jak w mieście tak i w trasie. Autko zyskało ode mnie przydomek "Traktorek" ze względu na dość głośną pracę silnika, jak i trzeszczące i stukające plastikowe elementy kabiny - zwłaszcza na wolnych obrotach.
Spalanie tego egzemplarza oscyluje w granicach 5.3 w trasie (Szczecin - Wrocław - Bielsko-Biała) przy prędkościach 100-130km/h co uważam za niezły wynik.
Oczywiście inaczej sprawa wygląda z codziennymi dojazdami do pracy - 50km drogą DK1/S1 i w mieście (Bielsko-Biała) - tu spalanie wychodzi różnie ale nie przekroczyło 6.6 l/100km - najczęściej jest to 6.2-6.3.
Jeśli chodzi o awaryjność to nie było na szczęście z nim większych problemów. Jedyne co mnie powstrzymało od dojazdu do pracy to mróz tegorocznej zimy (max -25 o poranku). Wtedy wyszedł problem ze świecami - zostały wymienione i nawet w takim mrozie autko odpalało (po kilku próbach) stojąc całą noc na powietrzu.
Ostatnio podczas wymiany filtrów i oleju została wymieniona linka sprzęgła - miała przetartą osłonę teflonową co blokowało ją chwilami w jednej pozycji. Po wymianie sprzęgło chodzi leciutko.
więcej »
Bardzo fajny do jazdy jak w mieście tak i w trasie. Autko zyskało ode mnie przydomek "Traktorek" ze względu na dość głośną pracę silnika, jak i trzeszczące i stukające plastikowe elementy kabiny - zwłaszcza na wolnych obrotach.
Spalanie tego egzemplarza oscyluje w granicach 5.3 w trasie (Szczecin - Wrocław - Bielsko-Biała) przy prędkościach 100-130km/h co uważam za niezły wynik.
Oczywiście inaczej sprawa wygląda z codziennymi dojazdami do pracy - 50km drogą DK1/S1 i w mieście (Bielsko-Biała) - tu spalanie wychodzi różnie ale nie przekroczyło 6.6 l/100km - najczęściej jest to 6.2-6.3.
Jeśli chodzi o awaryjność to nie było na szczęście z nim większych problemów. Jedyne co mnie powstrzymało od dojazdu do pracy to mróz tegorocznej zimy (max -25 o poranku). Wtedy wyszedł problem ze świecami - zostały wymienione i nawet w takim mrozie autko odpalało (po kilku próbach) stojąc całą noc na powietrzu.
Ostatnio podczas wymiany filtrów i oleju została wymieniona linka sprzęgła - miała przetartą osłonę teflonową co blokowało ją chwilami w jednej pozycji. Po wymianie sprzęgło chodzi leciutko.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Nissan Primera, Ford Fusion Fordek
Wcześniej jeździł:
Ford Fiesta Szatan, Volkswagen Polo Traktorek
Komentarze (9)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
36
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Jej wadami się nie przejmuj, bo to przypadłość wszystkich egzemplarzy, a nie można też zapominać, że Polo jest konstrukcją z przełomu lat 80-tych i 90-tych ubiegłego stulecia.