Tutaj jesteś: Społeczność » Marki » Opel » Corsa » Blogi Opel Corsa

Społeczność Opel Corsa
Blogi - Opel Corsa (265)
Dodano: 3 lata temu, przez SzarnaMamba
I tak oto już wkrótce przyjdzie dzień "rozstania" z Corsą (dokładnie w sobotę, kiedy to zostanie odebrany następca). W związku z wcześniejszą decyzją wykupu (darowizną etc.) auta, a nie jak na początku myśleliśmy - zwrotem, auto w dniu wczorajszym zostało zarejestrowane na WPI (bo po sąsiedzku z MarcinemGP )i w ostateczności będzie służyło teściom. A niech mają..daleko nie odjeżdża :) Proces przerejestrowywania Corsy i przy okazji rejestracji następcy Corsy ...
Hej, Nie sądziłam, że coś napisze odnośnie Corsy. A jednak! Cała sytuacja miała miejsce w czwartek i trochę w piątek. Ale zacznę od początku. Czwartek, dzień jak co dzień. Dojechałam do pracy jak zwykle, żadnych ekscesów. Po 8h wsiadłam do auta i nagle wyskakuje komunikat: "sprawdź ciśnienie w oponach". Szybka decyzja - jadę na stację na Łopuszańską.W drodze na stację auto zaczynało już na mnie "krzyczeć", że niskie ciśnienie we wskazanej oponie. ...
Hej, korzystając z oddanego dnia wolnego i przedłużonego weekendu, wywiało nas do Galicji. Docelowo mieliśmy zwiedzić tylko Skamieniałe Miasto w Ciężkowicach, ale skoro już coś ciekawego jest po drodze, to żal było przy okazji tego nie zwiedzić. :) Zatem na pierwszy rzut poszedł Zamek Krzyżtopór. Zamek fajny, ale szkoda, że w okół niego nie ma nic poza budkami z lodami. 😬 Potencjał tego miejsca nie został wykorzystany. Po zwiedzeniu Krzyżtoporu ...
Dodano: 3 lata temu, przez SzarnaMamba
Dzień dobry, W lipcu wybraliśmy się z mężem na 7 dniowy wywczas. Z powodu panującej pandemii zostaliśmy w PL. 😃 Jako że bardzo lubimy zwiedzać zamki, nie mogło i ich zabraknąć po drodze. Przy okazji ja trochę pstrykam fotek. Bo trzeba przyznać, że zamki są na prawdę fotogeniczne. Na pierwszy rzut poszedł Kwidzyn. Można się ciekawych rzeczy dowiedzieć np. że gdanisko (wysunięta wieża) to była ichniejsza latryna/wc/toaleta. Następnie na ...
Dodano: 5 lat temu, przez Thieru
Witajcie po długiej przerwie! W międzyczasie niewiele się działo, bo większość czasu przebywałem za granicą (miesiąc w UK i dwa miesiące w Rosji), wróciłem z wojaży 31.07 i chciałem pojechać na Pol'and'Rock Festival w Kostrzynie nad Odrą, jak co roku zresztą :) Wyjeżdżałem pod wieczór po niezbyt przespanej poprzedniej nocy i to się na mnie boleśnie zemściło... Jadąc już szóstą godzinę w mroku, około 2:15 w nocy na S3 za Świebodzinem mi się na ...
Dodano: 6 lat temu, przez Thieru
Witajcie już w wiosennym klimacie :) W ubiegłym tygodniu w weekend byłem na wsi w domku babci i wykorzystałem ładną pogodę do granic możliwości. W końcu udało się znaleźć chwilę by na spokojnie pogrzebać przy aucie! Po wielu miesiącach bardzo starannie Strucla wysprzątałem, wyodkurzałem, nawet w ciężko dostępnych zakamarkach. Dodatkowo wcześniej oczywiście przejechałem przez myjnię bezdotykową :) W kilku miejscach zdarłem stary lakier już pokryty ...
Witajcie w pierwszy dzień wiosny! :) W ostatnim tygodniu spędziłem kilka dni na Ukrainie (chciałem zwiedzić jedno miasteczko pod Lwowem, Kijów oraz Czarnobyl z Prypecią, ale wpis nie o tym) i w związku z tym zostałem na granicy w Medyce Strucla na kilka dni na srogim mrozie i w śnieżyce ;) Wracając od naszych sąsiadów zastałem Strucla w widocznej na zdjęciu zaspie i przysypany jakąś 20 cm warstwą śniegu :) Odgarnąłem co trzeba, zapłaciłem za postój i ...
Witam serdecznie! W poprzedni weekend udałem się że znajomymi do Gdyni na festiwal podróżniczy Kolosy. Trasa łącznie ponad 1200 km w obie strony z domu, także lekko autu nie było. Wracając już do Gliwic w Gdańsku musiałem awaryjnie hamować na lekko śliskiej nawierzchni. Pojechałem na niej jak na lodowisku i ledwo się zatrzymałem w dobrym miejscu! Biorąc pod uwagę, że kierowalność na starych zimówkach już wołała o pomstę do nieba (mocne ściąganie w ...
Dodano: 6 lat temu, przez Thieru
Witam serdecznie! W nawiązaniu do moich odpowiedzi pod poprzednim wpisem dotyczącym staniu podwozia w Białym Struclu, opisuję co się wydarzyło w dwóch ostatnich dniach :) Jeszcze w lutym umówiłem się u pewnego blacharza w Gliwicach, że 5 marca zawiozę mu Corsę do warsztatu na naprawę skorodowanego podwozia. Do zrobienia na już było: -wspawanie nowego progu z prawej strony -zabezpieczenie obu progów jakąś specjalistyczną warstwą ochronną -zdjęcie ...
Witam serdecznie :) Całkiem niedawno dojeżdżając do autostradowych bramek na A4 zauważyłem awarię opuszczania elektrycznej szyby od strony kierowcy. Opuszczała się bardzo wolno, a po pewnym momencie na "automacie" stawała w miejscu, i czasami udawało się ją wepchnąć w dół do końca. Biorąc pod uwagę że jest to bardzo irytujące, pojechałem do zaprzyjaźnionego serwisu Opla... Akurat w Walentynki ;) Naprawa potrwała kilka godzin i wymieniony został cały mechanizm ...
Opel - modele
Dodano: 7 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki. Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp. A tam widzę ...