Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A3
»
Wymiana tulei tylnego zawieszenia + amortyzatory przód
Wpis w blogu auta
Audi A3
Dodano: 1 rok temu
Blog odwiedzono 483 razy
Data wydarzenia: 26.05.2022
Wymiana tulei tylnego zawieszenia + amortyzatory przód
Kategoria: serwis
- wymienione tuleje stabilizatora (febi).
- wymienione simmeringi haldexu (corteco) + olej (febi 101171) + zawleczki (viaken-napęd 4x4-bloki pomiarowe-kanał 02: temp 20-40)
- wymienione przeguby wewnętrzne tył (lobro)
- wymienione przednie amortyzatory (KYB)
- wymienione przednie sprężyny (lesjöfors)
- wymienione poduszki amortyzatorów przód (lemforder) + łożyska amortyzatorów (lemforder)
- wymienione śruby zwrotnica/amortyzator przód
- wymienione łączniki stabilizatora przód (trw)
- wymieniona osłona przegubu wewnętrznego lewy przód (febi 39239)
- wymienione śruby piast (x4)
- wymienione osłony tarcz hamulcowych przód (x2)
- ustawiona geometria
Ostatnia aktualizacja: 26.05.2022 17:09:30
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
17
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Wnętrze też. Tu się nie udało całego zrobić w czerwieni, więc go nie kupię.
https://carconfigurator.ferrari.com/en_US/ferrari_car_configurator/roma
Wnętrz i tak zazwyczaj nie oglądam, bo nigdy nie będę w nich siedział. Wolę nadwozia.
https://bit.ly/3lZPTf0
No i to jest Mercedes, a w zasadzie AMG. Silnik to niespecjalnie jakieś mistrzostwo inżynierii. Z pojemności V12 7,3 l (7291 cm3) wyciągnęli "tylko" 678 KM. No i to jest wolniejsze od Aventadora już nawet przy sprincie do setki o 0.7s. Lambo mosel S w podstawowej wersji z 6.5 litra ma 740KM. O ile lubię "włoszczyznę" jak wiesz, to Pagani nie przemawia do mnie kompletnie.
No ale "de gustibus non est disputandum"
https://youtu.be/8Vmm2LiFXM4
A jakie spalanie w tym egzemplarzu?