Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Renault Megane 1,4 16V » Wymiana końcówek drążków kierowniczych







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Renault Megane
  • przebieg 161 000 km
  • rocznik 1999
  • kupione używane w 2010
  • silnik 1.4 i 16V
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2105 razy
Data wydarzenia: 24.07.2012
Wymiana końcówek drążków kierowniczych
Kategoria: inne
Wyprawa do Zakopanego zaczęła się pechowo. Usterki światła nie usunięto. Czujnik jest OK, bezpieczniki i żarówki też. Prądu "ubywa" gdzieś po drodze. Podejrzewam niezbyt fachową izolację przewodu od czujników cofania. Muszę to porządnie zaizolować. Po "przesuszeniu" auta (200km trasy) wsteczny zaczął działać, a rano ponownie przestał (?). Opis wyprawy tutaj: http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi/sroqraf/1444-km-do-zimowej-stolicy-polski-5796/

Inny problem to dojechane łożyska oporowe na zawieszeniu. Po zajechaniu na miejsce każdy ruch kierownicą = trzeszczenie wyraźnie słyszane wewnątrz auta... oby tylko tam. Jutro reperowanie.

edit 26.07.2012

Usterka zdiagnozowana. Prawa końcówka drążka domagała się wymiany. Korzystając z doświadczenia, wymieniam obie.
Ostatnia aktualizacja: 08.08.2012 20:18:57
Dodano: 11 lat temu
Do Egontar: Oczywiście, miałem na myśli między jakimi miejscowościami najwięcej , żeby omijać następnym razem
Dodano: 11 lat temu
Do wer1207: Jak gdzie go ubywa, po drodze, przeciez pisze .... ;)
Dodano: 11 lat temu
dobrze piszesz, że prądu. wiesz jak amperomierza użyć, żeby zmierzyć gdzie go ubywa?
Najnowsze blogi
Dodano: 22 godziny temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
4 komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl