Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen Golf GOLF MK 4 » Wymiana klocków z tyłu GOLF 4







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen Golf
  • przebieg 245 000 km
  • rocznik 2001
  • kupione używane w 2008
  • silnik 1.4 16V
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 3938 razy
Data wydarzenia: 19.12.2014
Wymiana klocków z tyłu GOLF 4
Kategoria: serwis
Witam Was, po baaaaaaaaaaaaardzo długiej przerwie...
Nie mam Niestety zdjęć, ale jakiś tydzień temu wymieniłem u siebie klocki z tyłu, co najlepsze poprzednie klocki wytrzymały 85 000km i było ich jeszcze z 5mm, były to klocki LPR za 45 zł chyba. Wymieniłem, ponieważ zacisk był zapieczony i klocki były bardziej starte, te od strony tylnej.
Nie regenerowałem tłoczka ale odczyściłem go troszkę pod gumą, nasmarowałem sylikonową pastą TECHNICOLOR (coś takiego POLECAM, nasmarowąłem również prowadnice w jarzmie które też były bardzo zapieczone i nie przesuwały sie swobodnie ( jedną prowadnicę musiałem psikać odrdzewiaczem z efektem zimnego szoku tak zapieczona ). Wyczyściłem pilnikiem miejsca w zacisku, gdzie stykają się z blaszkami pod klocki. Te same miejsca jak i blaszki nasmarowałem pastą miedzianą. Założyłem klocki. Co najważniejsze tarcze już sie wogóle nie grzeją, a były cieplejsze niż z przodu, gdzie siła hamowania jest przecież większa. Szkoda, że niektórzy wkładają tylko nowe klocki bez próby odczyszczenia w/w miejsc. Potem jest "Panie bo mi źle hamuje a klocki wymienione, i gorące tarcze mom". No i o ile do cofnięcia przednich tłoczków mozna użyc imadła, czy ścisku stolarskiego, tak do tylnych trzeba mieć praskę z talerzykiem odpowiednim - do wkręcania tłoczków (ZDJ. 2).
Pozdrawiam Was Serdecznie, w tym okresie przedświątecznym
;) :).
Ostatnia aktualizacja: 19.12.2014 16:43:30
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl