Wpis w blogu auta
Audi 100
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
6
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
12
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Co do Komfortu jazdy zgadzam się to jest inna liga .W Omedze siedzi się wygodniej ,jest jakoś tak przytulniej , ciszej , auto mniej wychyla się na zakrętach ,podoba mi się tylny napęd -moim zdaniem ma to wpływ na komfort jazdy - moc z silnika poprzez wał oddawana jest aksamitnie bez zrywów niepotrzebnych .
Omega bije też na głowę Esperko dzięki silnikowi ,kontroli trakcji szczególnie w taką pogodę , ma szyberdach - lubię to a spalanie tylko o litr gazu większe w cyklu mieszanym .
W mojej prócz klimy nie ma praktycznie nic,elektryka szyb była robiona na jakimś uniwersalnym zestawie i nie jest to dobrze działający element.
Duże koreańce z tamtych lat wyposażeniem przebijały oferty konkurencji,więc masz prawo czuć pewien niedosyt.
Na razie pojeżdżę Omegą,naprawię te usterki z którymi ją kupiłem,zrobię parę "modów" by podnieść funkcjonalność i komfort podróżowania a póżniej zobaczymy co będzie.
Smutne z tymi dziewczynami
Siadając za stery Opla przeżyłem dosłownie to samo to o czym opisujesz ta niepewność jest na początku chyba w każdym nowo nabytym aucie.
Co do schowków to jest jeden który mi się podoba ten z lewej pod włącznikiem świateł a reszta to jakieś nieporozumienie nie ma nawet uchwytu na napój . ten w podłokietniku też jest mały
Omega przez 3 m-ce przejechała ledwie 3055km,tyle potrafiłem przejechać Cruiserem w dwa tygodnie więc to trochę za mało by mieć do niej takie zaufanie jak do poprzednika.Choć na razie jest OK to jednak mam pewne obawy,myślę jednak że z czasem przeminą i C4 przestanie mi mieszać w głowie.
W Omedze wkurza mnie jeszcze pewien mało istotny ale uciążliwy drobiazg,jest za mało schowków,nie ma gdzie położyć komórki,ten schowek koło radia to jakieś nieporozumienie,gdyby był o połowę głębszy,teraz telefon leży koło dżwigni ręcznego ale nie jest to zbyt dobre miejsce.W C4 jest takie super miejsce na komórkę,nawet dwie obok przełączników,następnie miejsce na drobne po prawej stronie ręcznego,obok licznika miejsce na okulary,pod kierownicą można było położyć kilka pojemników z płytami i mapy a sam schowek przed pasażerem był o wiele większy niż w Omedze.Na jej tle wnętrze setki to wzór funkcjonalności,ale się rozpisałem na razie starczy.
W ostatnim numerze Motor-u(nr.6/2013) jest ciekawy ranking awaryjności i kosztów napraw wg.angielskiej firmy Warranty Direct.Wynika z niego że Omega B jest w swojej klasie na 4-tym miejscu,a A6(nowszy model C5)na trzecim,ale od końca.
Patrząc na ceny części zamiennych do tych aut muszę przyznać że naprawy A6C5 na pewno są droższe,a ryzyko awarii silników Audi(np.1.8 20v,czy 2.4,3.0 V6 30v)jest bardzo podobne do porównywalnych jednostek Opla.
W tym rankingu brak interesującego mnie A6C4,ale sądzę że byłby wyżej niż Omega ze względu na prostszą konstrukcję.Sądzę że mój "związek" z Omegą potrwa jakiś czas bo znalezienie dobrej i taniej A6 z dwulitrowym silnikiem jest prawie nierealne.Nie wydam na takie auto 7-8 tys.gdy za nieco więcej można kupić coś naprawdę lepszego i młodszego jak np.BMW 5 E39 z sześciocylindrowym silnikiem który spali o 0,5l więcej gazu .