Wpis w blogu auta
Chrysler Voyager
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 3947 razy
Data wydarzenia: 17.05.2014
wiek robi swoje
Kategoria: serwis
korzystając z niesprzyjającej pogody udało się rudą eksmitować.
koszt operacji ok 300 pln plus czteropak Lecha
operacja trwała 8 godzin
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
13
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
16
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
zdaje sie, ze w austrii tylko wkladali silniki i skrzynie (diesla). o usa i meksyku nie wiem, ale moge sie mylic.
Caravana i pochodne produkuje sie tylko i wylacznie w kanadzie (w windsor w ontario dokladnie). samochody na platformach LH i LX tez byly produkowane w ontario, tyle ze w fabryce w brampton.
Jezeli sa jakies roznice, to byc moze ze wzgledu na rynek przeznaczenia.
Ale jak powiedzialem, u mnie auta maja ciezkie zycie, bo przez 7 miesiecy w roku leza na drogach tony soli, wapna i innego badziewia, wiec jezeli ktos nie konserwuje to i w 3 letnim samochodzie bedzie mial rdze.
Jezeli tak, to na niewiele to sie zdalo. Nadal korodowaly progi, nadkola, tylna klapa i maska - ktora w wiekszosci modeli ma juz fakture kalafiora. Wiem, ze u mnie na polnocy samochody maja ciezkie zycie, ale inne modele wyraznie koroduja wolniej (no moze oprocz mazdy). Co ciekawe, mialem Chryslera Intrepida z tego samego rocznika i rdza pojawila sie dopiero pod koniec, na podwoziu. Nadwozie po 10 latach wygladalo bardzo dobrze, mimo ze nigdy nie byl konserwowany i mial wiekszy przebieg niz T&C. Najwyrazniej u Chryslera technologia zabezpieczania blach rozni sie w zaleznosci od modelu.
moj na bank pianki nie mial, co doskonale bylo przez dziury w progach widac
pianke sie wstrzykuje jak sa juz dziury, wiec to nie od pianki sie zaczyna oczywiscie lepiej wymieniac cale progi niz szpachlowac, ale w moim przypadku taka naprawa kosztowalaby 50% ceny samochodu
a amerykanow o wtryskiwanie pianki bym nie obwinial pamietam jak sam latalem progi w moim T&C z 2002 roku, to wlasnie wtryskiwalem pianke by sie miala szpachla na czym oprzec