Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Peugeot Partner Sportium
»
Sprzedaż Partnera i podsumowanie przy przebiegu 247 kkm. silnik HDi trwałą jednostką
Wpis w blogu auta
Peugeot Partner
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 1247 razy
Data wydarzenia: 25.07.2014
Sprzedaż Partnera i podsumowanie przy przebiegu 247 kkm. silnik HDi trwałą jednostką
Kategoria: obserwacja
Auto nie zawiodło na trasie ani razu, nie było nawet najmniejszych jego oznak żebym musiał obawiać się przymusowego postoju. Może oprócz awarii pod domem przy przebiegu 200 kkm gdzie zerwała się linka sprzęgła (tutaj łączny koszt naprawy wyniósł 180 zł)
Silnik HDi 90 km z oznaczeniem 9HX należy uznać za trwałą jednostkę która nie wymagała regeneracji turbiny czy wtrysków paliwa (sądzę że przy odpowiednim traktowaniu silnika i tankowaniu paliwa "premium" są to elementy dożywotnie). Olej silnikowy wystarczał od wymiany do wymiany bez dolewki (zalewany Motorcraftem 5W30 + filtry z Purfluxa)
Tylna belka (słynna jako czarny pkt we francuzach) również nie wykazała żadnych objawów zużycia, a całe zawieszenie można uznać za dosyć trwałe (wymieniłem jedynie lewy wahacz ze względu na wybity sworzeń i łącznik stabilizatora), amortyzatory powyżej 70 % skuteczności każdy (tutaj amorki oryginalne).
Z elektryki uciążliwe mogą być żarówki H4 i podświetlenie tablicy rej. ale po zakupie markowych w niemczech z napisem long life problem znikł ... aha ... padła tylna wycieraczka a dokładnie przekładnia się wytarła - ślimak plastykowy poddał się metalowej śrubie.
Jeśli ktoś przymierza się do zakupu Partnera szczerze polecam pod warunkiem że pozna dobrze historię auta!
Najnowsze blogi
Dodano: 8 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
13
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Chociaż znam jednego handlarza, który sam o sobie mówi, że liczników nie kręci i ogólnie bez większych wałków i podobno ludzie coraz częściej przymykają oko na przebieg biorąc pod uwagę właśnie historię auta itp. A podobno jeszcze dwa lata temu było z tym o wiele gorzej, więc może coś się zmienia w tym kierunku.
Szczerze to polecam te auto u mnie się sprawdziło do powyższego przebiegu mimo wcześniejszych obaw że to made in france z portugalii