Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Volkswagen T-Roc R-line » Przeączanie na 2 cylindry







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Volkswagen T-Roc
Dodano: 11 miesięcy temu
Blog odwiedzono 291 razy
Data wydarzenia: 03.06.2023
Przeączanie na 2 cylindry
Kategoria: obserwacja
Na wyświetlaczu można włączyć kilkanaście różnych odczytów w tym także chwilowe spalanie i wtedy też pokazuje się czasami informacja, że silnik przełączył się na 2 cylindry.
Występuje to najczęźciej gdy jedziemy jednostajnie ze stałą prędkością i delikatnie odejmniemy gazu.
Wyłączenie tych dwóch cylindrów jest nieodczuwalne i żeby nie ten komunikat to bym nawet o tym nie wiedział, że ten silnik to ma.

Wpadła mi trasa 2X100 km po eksresówkach i potestowałem aktywny tempomat i nawet działa :-) można jechać za kimś bezstresowo bo pięknie trzyma odstęp i dostosowuje prędkość do pojazdu porzedzającego

Z innych ciekawostek to dobijam do 1000 km, nic nie stuka, nic nie puka, wszystko działa.

A i zrobiłem próbę ekastyczności silnika na 3 biegu. Przespiesza od 40 do 140 km/h i robi to dosyć płynnie i bez jakiś specjalnych oporów choć oczywisćie najżwawiej w zakresie 2-4 tys. obrotów.

Chyba z racji tego, że coraz bardziej mi się samochód podoba to go może dzisiaj umyję ;-)
Dodano: 10 miesięcy temu
Do Egontar:
[papa]
Dodano: 10 miesięcy temu
Do mucko1:
Dodano: 10 miesięcy temu
Do Egontar:
Ziobro stoi jak Dolar
Dodano: 10 miesięcy temu
Do mucko1: Dobro a Ziobro!?
Dodano: 10 miesięcy temu
Do Egontar:
Albo jakieś inne dobro?
Dodano: 10 miesięcy temu
Do Egontar:
A Pana Tadeusza też? 🤔🤣
Dodano: 10 miesięcy temu
Za mycie stawiam [up]
Dodano: 11 miesięcy temu
1.5 TSI wyglądają na dobre silniki, po poprawkach z przebojami oliwo-żernymi 1.4 TSI i większymy pojemnościami. Aczkolwiek, tam też nie koniecznie była wina konstrukcji, bo dobry olej klasy PREMIUM nie za 150zł, ale PREMIUM za 300zł wymieniany co 10.000km robił robotę i problem znikał. Czas pokaże. Na pewno najmniej awaryjne obecnie są motory 3-cylindrowe 1.0TSI zbudowane na bazie 1.0 MPI - są świetnie, po prostu rewelacyne, radzą sobie z masą auta to 1.1T i przejadą do 350.000km z palcem wiadomo gdzie. Stosowane głównie w VW UP! Fenomenalny jest jednak wolnossący 3-cylindrowy 1.0 MPI o mocach 60/75 PS, tam tylko dobra oliwa, bez problemu dojeżdzą 700.000 km i rozrząd co 150.000km
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19 komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl