Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta » Po drugim rocznym przeglądzie







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta
  • przebieg 30 000 km
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 808 razy
Data wydarzenia: 05.05.2014
Po drugim rocznym przeglądzie
Kategoria: inne
Oczywiście nadal jestem zadowolony z samochodu. Zdarza się coraz częściej spalanie na poziomie średnim 5,3l, co bardzo cieszy. Samochód po 2 latach nie sprawia poważniejszych problemów, skrzypienie zawieszenia tył (wymaga smarowania guma jakąś pianką), czasem ściągał w lewo, zamówiono i do wymiany kolumny McPhersona, podejrzenie łożysk skrętnych, co też wyeliminuje stuki z przodu. Filtr DPF przy stosowaniu chemii dedykowanej nie sprawia problemów i mam nadzieję sprawnie się wypala (rzadko pomimo jazdy mieszanej w aglomeracji). Autko sprawia wiele radości swym wyglądem, komfortem i oszczędnością paliwa. Ostatnio (34000km) wymieniono czujnik ciśnienia doładowania oraz uszczelniacz półosi lewej na gwarancji. Mój jedyny problem - nie dające się zdiagnozować trzeszczenie/skrzypienie w komorze silnika przy ruszaniu/przyspieszaniu - geniusze z ASO wreszcie rozwiązali po półtora roku szukania przyczyny - wymieniono poduszkę silnika. Również do wymiany obejmy hamulców przód - niedporacowana konstrukcja, powodowały stuki na brukach i torowiskach tramwajowych.
Ostatnia aktualizacja: 15.11.2014 21:09:45
Dodano: 9 lat temu
Zwycięstwo! usunięto skrzypienie! poduszka silnika! po szukaniu przyczyny przez półtora roku. Brawo!
Dodano: 10 lat temu
Do conductornine: No opla już teraz kupisz z gazem, Citroen na pewno ma c-elyse z lpg. Opel ma o tyle fajną ofertę że LPG jest dostępne też z mocniejszymi silnikami, nawet 1.4 turbo,bo np. skoda rapid lpg może mieć tylko z najsłabszym 75 konnym motorem 1.2 więc trochę lipa jak na tej wielkości auto.
Dodano: 10 lat temu
Do benny86: Masz rację. Kupiłem to auto ze względu na promocyjną ofertę używany z salonu, dużo taniej (23% taniej) i na atrakcyjny wygląd i kolor. Zapewne następne kupię już benzynowe, a najlepiej z gazem fabryczne, ponoć mają być Ople Citroeny i inne.
Dodano: 10 lat temu
Do conductornine: Tak, widzę i pamiętam że masz diesla ale właśnie dlatego pytałem. Osobiście uważam, że w segmencie A lub B nie warto dopłacać kilku tysięcy do diesla, bo różnice w kosztach paliwa niewielkie... ale to tylko moje zdanie.
Dodano: 10 lat temu
Do benny86: Przypominam, że to jest 1,3 D. Jeżdżę na ogół w aglomeracji śląskiej dystans do pracy 17km w jedną stronę trochę korków w Katowicach, większość szybkie 4-pasmówki. Jazda niby szybka i płynna, jednak sporo czerwonych świateł, zatem 50/50%. wynik 5,5l średnio uważam za niezły, staram się mieć leciutką nogę, żeby nie produkować sadzy dla DPF, jednak nie lubię jeździć wolniej niż inni...jednak moc silnika w stosunku do masy chyba ma znaczenie.
Dodano: 10 lat temu
W jakich warunkach jeżdzisz? Masz ciężką nogę? Siostra ma najsłabszego benzyniaka i przy cyklu 70% trasa z V ok. 100km/h + reszta miasto ze średnimi korkami i spala jej 6-6.3 litra PB 95.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
7 komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl